177 219 läst · 961 svar
177k läst
961 svar
Vad har ni för bilar?
Åker just nu en 9-5 Turbo som gått +47000 mil....har min Dodge-48 kvar och ska snart till med mitt hotrod projekt snart...bara jag får ut min Massey Harris -46 ur garaget först....
Bor på landet men utmärkta busslinjer nästan utanför dörren, så försöker klara oss med en bil så länge det går (lägger allt extra på huset). Har precis bytt från Toyota Rav4 -05 till en fullutrustad V70 2,5 FT -11...
Medlem
· Västra Götaland
· 133 inlägg
2019 kom ställbara baksätet, även kyla i bakstolarna och större utrymme i hela kupen. Men ni måste ju klämma och känna själva. Här är mitt baksäte och det finns utrymme för det mesta (lite mindre än nya modellen)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kul tråd som jag inte sett tidigare. Ser ut att vara (varit) mycket Saab. Svärgubben har en 9-5 Griffin -08, den sista årsmodellen och sparsamt använd, har precis passerat 4 000 mil.
@Sundance Kid spännande väg att gå från V90 till RAM
@Sundance Kid spännande väg att gå från V90 till RAM
Medlem
· Västra Götaland
· 2 305 inlägg
Jag har också en 9-5 Griffin, och min är årsmodell -10 (tillverkad -09). Så -08 var nog inte sista årsmodellen. Men jag tror inte det skiljer mycket mellan -08 och -10, och 4000 mil är inte illa.
Jag är mycket nöjd med min, och jag är säker på att din svärfar är nöjd med sin.
Jag är mycket nöjd med min, och jag är säker på att din svärfar är nöjd med sin.