177 462 läst · 961 svar
177k läst
961 svar
Vad har ni för bilar?
Oj!skalman1 skrev:
Var helt övertygad att den var blå, men googlar jag på din färg så kan de skifta en hel del tydligen
Jag har ingen lust (kan kan jag väl) att betala 5k för metallic och då blir jag ganska låst vid valet av färger.
Här är blazer blue, antagligen;
http://83.222.232.116/~newford/specification.php?dealerSID=eclj0zasupr5h8ui&vehicleID=952
Idag har jag fyndat en ny (nåja) bruksbil.
En Cheva Suburban -69.
Bara fördelar med den för mig då den är stor, lastar mycket, bensinare med förgasare, automatlåda, drag, inga bälten, helsoffa och modellen är rätt fräck.
Lite rost att fixa men det är det alltid.
En Cheva Suburban -69.
Bara fördelar med den för mig då den är stor, lastar mycket, bensinare med förgasare, automatlåda, drag, inga bälten, helsoffa och modellen är rätt fräck.
Lite rost att fixa men det är det alltid.
Fränt!
Min har ju 4,8l sexan och den verkade dra ca 1 liter/mil på hemvägen vilket är helt ok för en så stor bil.
Parkerade bredvid en v70 vid en mack och v70:n såg ju rätt liten ut. :wow:
Måste bara kränga på vinterdäck på extrafälgarna som var med, det är ju 8-bultade fälgar på dom här så dom vanliga tahoe hjulen passar ju inte.
Min har ju 4,8l sexan och den verkade dra ca 1 liter/mil på hemvägen vilket är helt ok för en så stor bil.
Parkerade bredvid en v70 vid en mack och v70:n såg ju rätt liten ut. :wow:
Måste bara kränga på vinterdäck på extrafälgarna som var med, det är ju 8-bultade fälgar på dom här så dom vanliga tahoe hjulen passar ju inte.
Igår hämtade jag transiten
Nästan en månad före utsatt tid, inte illa med tanke på hur ofta man hör att beställda bilar blir otroligt försenade.
Skön, bekväm och så fick jag 2012an, mao mer ljudisolerad, bearbetat chassi for bättre komfort, euro5 motor osv
Bild kommer när jag hinner ta kort innan solen går ner.
Nästan en månad före utsatt tid, inte illa med tanke på hur ofta man hör att beställda bilar blir otroligt försenade.
Skön, bekväm och så fick jag 2012an, mao mer ljudisolerad, bearbetat chassi for bättre komfort, euro5 motor osv
Bild kommer när jag hinner ta kort innan solen går ner.
Den ser ju fin ut.
Ett tips är att byta ut skruvarna till fotstegen fram mot rostfria då orignalskruvarna rostar direkt, har du ett alufotsteg bak så byt dom skruvarna också då samma sak gäller där.
Ska göra samma på min, men det är faktiskt enda detaljen som har påverkats hittils.
Förresten fick jag hem lite godsaker från usa igår, nytillverkade trösklar/fotsteg till pontiac -34:an.
Dom får nog ligga kvar i tv-rummet ett tag, ögongodis deluxe!
Ett tips är att byta ut skruvarna till fotstegen fram mot rostfria då orignalskruvarna rostar direkt, har du ett alufotsteg bak så byt dom skruvarna också då samma sak gäller där.
Ska göra samma på min, men det är faktiskt enda detaljen som har påverkats hittils.
Förresten fick jag hem lite godsaker från usa igår, nytillverkade trösklar/fotsteg till pontiac -34:an.
Dom får nog ligga kvar i tv-rummet ett tag, ögongodis deluxe!
Redigerat:
blivande sommarbilen =) renoverat i ca 5 år och är snart klar...
hmm vart tog bilden vägen då?
hmm vart tog bilden vägen då?