Jag med, alla lådor och hyllor är märkta, underlättar väldigt mycket när man slipper rycka och dra i lådor för att hitta rätt. :)

Snyggt, bra gjort Paul!

//Patrik

Jag kan väl göra en uppdatering på min kära Rekord Olympia -60 som nu ser lite annorlunda ut och som återigen är min åretrunt bruksbil.
Såhär var den förut:
237972-2224224.jpg

Och såhär är den nu :) :

237972-2395688.jpg

Min vagnpark är föränderlig:
Just nu i åldersordning: GMC Pick Up 1980, Isuzu Piazza turbo 1989, Opel Frontera Sport 1994, Chrysler Voyager 1997 och en Ford Ka 2011.

HenrikHuslöse skrev:
Angående körjournal: JÄTTEVIKTIGT! Annars riskerar du förmånsvärde när någon på Skatteverket kollar. Glöm att något som ens liknar en vanlig bil klarar sig. Det finns prejudikat på att hantverkarbilar som är inredda som Pauls inte ska förmånsbeskattas, men Skattverket gör trots detta precis som de själva vill och du får ta det till domstol. För ett par år sedan var det en stackars sate som åkte på att skatta för sin kranbil eftersom körjournal saknades! (Jo, de har faktiskt till och med möjlighet att förmånsbeskatta tunga lastbilar, bussar etc. Då beräknas värdet av privat användning till marknadsvärdet i varje enskilt fall.)
Max 100 mil per år privat. Mer än så blir förmånsbeskattat. Jag har möjligheten att låna fullstora lastbilar på jobbet, själv är jag kontorsråtta, och det har blivit jättenoga det senaste åren med att redovisa privatkörningen.

skalman1 skrev:
Och såhär är den nu :)
En klockren förbättring!d^_^b

Några fler bilder sen jag har byggt hyllor på bilens högra sida

yRDOMFb
arHTdo7

/Vojma

Redigerat:
seer bra ut. ganska lite grejor i bilen ;)

Ville inte göra er avundsjuka så jag tog bilden innan jag fyllde bilen.:D

K
Vojma: Vad är det som står i mitten underhyllan på nedersta bilden, ser ut som ett fönster? Bord till klyvsåg?

Ja det är ett egentillverkat benstativ till bordssågen. Inte det vackraste världen har skådat men det fungerar.

Imorgon kommer jag förhoppningsvis att få hem en 77 år gammal bil........ :)

kör Vw caddy tdi 140hk -10 som firmabil! Underbar på alla sätt, dock för liten så har beställt en ny Transporter Tdi 140hk som kommer snart hoppas jag.
IMG_1158.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Privat har jag denna
1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sambon kör en saab 9-3 aero -01

Jahapp då har man köpt en bil till då. :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.