18 012 läst · 103 svar
18k läst
103 svar
Vad har hantverkaren gjort!!!!
Jag vet att du har rätt i teorin, men vad vore egentligen faran att ha dubble tätskikt med bara bruk (flytspackel/fix/betong) emellan?smiler skrev:
Bruket kommer ju åtminstonde inte att börja mögla.
/ Fredrik (*nyfiken*)
Ja vilka jäkla klåpare det finns!!!!!!!!!! Grannen hade precis renoverat köket, mha "kunniga" hantverkare o rörmokare. När de skulle köra diskmaskinen för första gången upptävkte de att det läckte! Ja, det gjorde jag oxÅ TYVÄRR!!!!!!!!!!! Kom hem o såg att det va vatten på diskbänken, hm konstigt för jag torkade av den precis innan jag gick ut! Kollar upp på kaklet o ser att, ja det kokmmer vatten från grannen oavnför!!! Vilka jäkla klåpare det finns! Behörig firma!!!??? Hoppas ditt badrum blev bra, vore kul o se ngr bilder på slutresultatet!
jobbar med plattsättnning och detta är total katastrof.
be dom slå loss skiten å jämna väggarna sen ber du dom dra någonstans,sen kontaktar du en riktig firma , kanske kostar nån krona mer men helheten blir ALLTID bättre då.
be dom slå loss skiten å jämna väggarna sen ber du dom dra någonstans,sen kontaktar du en riktig firma , kanske kostar nån krona mer men helheten blir ALLTID bättre då.
Du vet väl att konsumentköplagen även gäller detta !jon_h skrev:
http://www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp?lngArticleID=147&lngCategoryID=892
Om ni läser hela tråden så ser ni att han har slängt ut hantverkaren sedan länge och gör jobbet själv istället.
Liknande trådar
-
Vafasen kan ha gjort detta till min ultraljudsskrämma?
Trädgård allmänt -
Hur hade du gjort med dessa element?
Värme allmänt -
Kakelsättare gjort ett dåligt jobb med silikonet, eller?
Kök -
Har hantverkaren gjort ett dåligt jobb?
Altan & Uteplats -
Har hantverkaren gjort fel med golvet? behöver hjälp
Hantverkare