Nu har jag kommit en bit på vägen, men vilket jobb det var att på bort tätskickt och allt kakel.

smiler skrev:
Hehe... om du nu flytspacklat golvet igen hoppas ja du fick bort tätskiktet på nåt sätt, hmmm... för annars får du dubbla tätskikt vilket inte är rätt.
Jag vet att du har rätt i teorin, men vad vore egentligen faran att ha dubble tätskikt med bara bruk (flytspackel/fix/betong) emellan?
Bruket kommer ju åtminstonde inte att börja mögla.

/ Fredrik (*nyfiken*)

Nu är det bara mjukfogen kvar, j...ar så skönt

Ja vilka jäkla klåpare det finns!!!!!!!!!! Grannen hade precis renoverat köket, mha "kunniga" hantverkare o rörmokare. När de skulle köra diskmaskinen för första gången upptävkte de att det läckte! Ja, det gjorde jag oxÅ TYVÄRR!!!!!!!!!!! Kom hem o såg att det va vatten på diskbänken, hm konstigt för jag torkade av den precis innan jag gick ut! Kollar upp på kaklet o ser att, ja det kokmmer vatten från grannen oavnför!!! Vilka jäkla klåpare det finns! Behörig firma!!!??? Hoppas ditt badrum blev bra, vore kul o se ngr bilder på slutresultatet!

Nu är det dags för lister att komma upp närmar sig slutet bilder kommer

Vad har hänt? Får vi se några bilder någon gång?

Kan inget annat än beklaga. Sånt här drar ju ner på förtroendet för oss andra snickare/plattsättare.

Skulle vara kul o se dina bilder.

Kan inget annat ärn att hålla med föregående. .

Nu är det klart ja förutom två ventiler och en duschkabin, har iofs varit klart i ca 2månader, blev bara så matt av allt arbete, men det känns skönt att det är klart.

Bilder kommer

Undrar hur det har gått har du några bilder så vi får se resultatet

ja här fattas nya bilder

jobbar med plattsättnning och detta är total katastrof.
be dom slå loss skiten å jämna väggarna sen ber du dom dra någonstans,sen kontaktar du en riktig firma , kanske kostar nån krona mer men helheten blir ALLTID bättre då.

Om ni läser hela tråden så ser ni att han har slängt ut hantverkaren sedan länge och gör jobbet själv istället.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.