17 945 läst · 103 svar
18k läst
103 svar
Vad har hantverkaren gjort!!!!
Tack vare eller p.g.a. den här tråden som har varit välbesökt och säkert intressant för många så har jag gått och blivit "Junior medlem".
Tack allesammans för all hjälp, nu får det bli att jag gör allt själv jag återkommer när jag är klar med trevligare bilder hoppas jag.
Tack allesammans för all hjälp, nu får det bli att jag gör allt själv jag återkommer när jag är klar med trevligare bilder hoppas jag.
Det kanske inte är så snällt, men det vore väldigt intressant att få reda på vilken firma/plattsättare som gjorde detta dåliga jobb. Eller är det för elakt att hänga ut?
Vi hade en putsare som sen också visade sig vara snickare (han blev nog det när han upptäkte att vi behövde en snickare). Han gjorde inte bara ett dåligt jobb som behövde göras om, utan borrade dessutom genom väggen i badrummet så att han kom ut i sovrummet. Inte så snyggt, särskillt inte eftersom putsen nu ligger som en knöl bakom tapeten i sovrummet. Han fick inte heller något betalt...
Det borde finnas (eller finns det?) en tråd där man kan fråga efter referenser till hantverkare samt kanske ge ris och ros.
Mvh,
Andreas
Vi hade en putsare som sen också visade sig vara snickare (han blev nog det när han upptäkte att vi behövde en snickare). Han gjorde inte bara ett dåligt jobb som behövde göras om, utan borrade dessutom genom väggen i badrummet så att han kom ut i sovrummet. Inte så snyggt, särskillt inte eftersom putsen nu ligger som en knöl bakom tapeten i sovrummet. Han fick inte heller något betalt...
Det borde finnas (eller finns det?) en tråd där man kan fråga efter referenser till hantverkare samt kanske ge ris och ros.
Mvh,
Andreas
Dett finns ju såklart en sådan tråd klistrad överst i forumet!
Vet inte om det är lönt att lägga ut firmans namn, jag bor i en liten stad där alla känner alla. Om det är någon i Västervik som ska leja hantverkare så kan ni ju skicka ett meddelande till mig så skriver jag vem det är.
Det går fortfarande framåt.
Det går fortfarande framåt.