3 407 384 läst · 18 298 svar
3407k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Verktygstokig
· Halland
· 7 579 inlägg
Korvgubbe
Medlem
· Östergötland
· 1 456 inlägg
Korvgubbe
Medlem
- Östergötland
- 1 456 inlägg
Inom livsmedelsindustrin så hyvlar man skärbrädor när de blir för slitna just för att klara hygienkraven. Så beväpnad med den informationen är det bara att spänna ögonen i din bättre hälft och fråga om de vill att barnen blir magsjuka?tveksamt skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 579 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 579 inlägg
Köpte för ett år sedan riktig fönsterskrapa, tvättpäls och framförallt bälteshink, varför har jag inte köpt det tidigare!? Nu är det ju nästan kul att putsa fönster, speciellt med hus med källare är det himla trassel att klättra på stegar med hinkar trasor skviss m.m.
Gått runt ut och invändigt på hus och garage, redo för pynt till första advent och jul.
Gått runt ut och invändigt på hus och garage, redo för pynt till första advent och jul.
A axel_n skrev:
Jag handlade från https://www.skvissen.se/ efter att försökt använda den från Ica i 10 år... var inte bra från början och blev definitivt inte bättre med tiden.A axel_n skrev:
Sambon släpade även med en kärcher hem från GKs men den kom jag aldrig alls överens med, otymplig och tar i kramar fönsterbrädor etc och läckte dessutom vatten åt alla håll.
Nöjd med allt i köpet, möjligtvis den stora hinken som är lite onödigt, pälsen håller så mycket vatten att jag i princip inte behöver något i en hink för att tvätta alla rutor på huset.
Tack! Gissar att du menar de mörka bitarna? Är själv osäker, fick en bit av en granne, han sa att det är körsbär men jag är inte helt säker på att det stämmer. De ljusa är björk och ask som jag fick då en annan granne tog ner några träd på tomten.Hep skrev: