TeroM TeroM skrev:
Vem bytte hjulen då? ;)
Jadu...
Samma person som våndades och funderade OM i minst 5 min.
Fick ett par halkvarningar via Connected Safety på väg till jobbet, så helt bortkastat var nog inte bytet.
Nu funderar jag om man skulle tvätta av sommardäcken ordentligt innan jag skiftar tillbaka imorrn, +9°C imorrn...:thinking:

Närå, nu får dom sitta på. ;)(y)

• Gilla
TeroM
  • Laddar…
Om jag haft en vettig lyft och plats hade jag gärna bytt däck betydligt oftare än nu.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
tommib
Vi som ännu inte har bytt till vinterdäck och inte heller vill göra det i +4 grader och regn tackar alla er som lagt på dubbdäcken nu och därmed garanterar mildväder i en månad till.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Kim Gyllenhorn och 8 till
  • Laddar…
Här var det snö och minusgrader, sen blev det snöregn och glashalt på vägarna. Tur man hade dubbdäck.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Vi som ännu inte har bytt till vinterdäck och inte heller vill göra det i +4 grader och regn tackar alla er som lagt på dubbdäcken nu och därmed garanterar mildväder i en månad till.
Du borde klara dig framåt mitten av januari nu.
Sätter jag sen på takboxen och sicklar jag sen av längdskidorna så.. ;)

• Älska
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Fortsätter gnuggandet. Slipmusen som typ är oduglig i övrigt avlastar nog lite. Scotchbrite mellan mus och bord. Sista vändan innan polering?
En hand som använder en slipmus med Scotchbrite på ett bord för att förbereda för polering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
J JFrisk skrev:
Fortsätter gnuggandet. Slipmusen som typ är oduglig i övrigt avlastar nog lite. Scotchbrite mellan mus och bord. Sista vändan innan polering?
[bild]
Det där bör göra susen. Om du inte redan använder det så på med lite väta. 5-56 eller lacknafta t.ex.

V vectrex skrev:
Det där bör göra susen. Om du inte redan använder det så på med lite väta. 5-56 eller lacknafta t.ex.
Börjar ta sig men blir nog en liten vända till... körde crc rust off. Testade 5-56 men tyckte rust off kändes bättre. Hade torkat lite på bilden, var precis på väg att lägga ner för dagen.

• Gilla
Mrgerbik
  • Laddar…
För er som är nyfikna på vad jag har gjort med mina verktyg så finner ni det här nedan!
Jag måste säga att det känns overkligt att se sin skapelse ta form och dessutom bli ännu bättre än på papper. :)
En nästan färdig padelbana under konstruktion med verktyg och material synliga vid solnedgång.
Skapa konto
Nybyggd paddeltennisbana med nät och omgivande stängsel i skymningsljus.
Skapa konto

• Gilla
fremax och 5 till
  • Laddar…
richardtenggren
Needas Needas skrev:
För er som är nyfikna på vad jag har gjort med mina verktyg så finner ni det här nedan!
Jag måste säga att det känns overkligt att se sin skapelse ta form och dessutom bli ännu bättre än på papper. :)
[bild] [bild]
Aha, rastgårdar! Snyggt byggt! ;)

• Gilla
  • Haha
Chentin och 6 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Aha, rastgårdar! Snyggt byggt! ;)
Nejnejnej det är gubbrastgårdar!

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Needas Needas skrev:
Biltema?;):rofl:

• Haha
whak
  • Laddar…
Needas Needas skrev:
Påminner om den lokala mackens passande namn...

77199568_2795836407128136_8889557308774809600_n.jpg

• Gilla
raveper och 1 till
  • Laddar…
Lekt Lasergravyrmaskin i arbete med blått laserljus som graverar på en träbit.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Avancerade leksaker du har — ser häftigt ut!

Vad är det?
//Ronnie

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.