3 392 895 läst · 18 252 svar
3393k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 376 inlägg
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 376 inlägg
Kanonbra!
Arbetspall version 1.1, satt dit hållare för såpbubblorna (för 1,5 åringen som inte håller burken upprätt). Pallen är jag nöjd med. Den skulle vara lätt att flytta och stadig för barnen. Kanske en krok som napphållare i version 1.2!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag körde på dessa nu.henke_benke skrev:
Sjukt smidigt
https://www.diodhuset.se/diod-for-hus-och-hem/diodlister/trafo-anslutning-clip-on-for-led-list
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Logga in
Skapa konto
Det är ungefär ett år sen jag köpte svarven på bilden och jag har inte ens provat koppla in den...
Logga in
Skapa konto
Röjde i några lagerhyllor (3 flyttkartonger med hydraulslang kasserades) och svarven fick ställas upp på sin "tillfälliga" plats.
Riktigt roligt att få tillverka lite metallspån!
Märker nu i efterhand att väggarna färgmatchar svarven
Ska röja upp ordentligt och få upp lite bättre belysning över svarvhörnan - har en vision över verkstaden men det är några år bort innan man hinner genomföra allt.
Inspirerad av Skooda byggde jag en förvarning för sandpapper, dock fungerar inte design-as-you-go alltid så bra så inser att utrymmeseffektiveten är usel men stiligare än mitt förra kaos men den får nog optimeras lite längre fram.
Utöver det byggde jag en enkel klädhängare i "skrubben" för mina arbetskläder, hade några roliga krokar jag fått som kom till användning med lite spillvirke.
Utöver det byggde jag en enkel klädhängare i "skrubben" för mina arbetskläder, hade några roliga krokar jag fått som kom till användning med lite spillvirke.
Redigerat: