3 456 421 läst · 18 496 svar
3456k läst
18,5k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Betat av lite på investeringen av leksaken.
Räknar man 1000:- varje gång man slipper hyra en skylift går jag plus någongång strax efter döden, om jag använder der den att gräva min egen grav kanske redan innan...
Ett snöre på pressen hade gått av, ganska enkelt fixat med maskin istället för att krypa under pressen.
Räknar man 1000:- varje gång man slipper hyra en skylift går jag plus någongång strax efter döden, om jag använder der den att gräva min egen grav kanske redan innan...
Ett snöre på pressen hade gått av, ganska enkelt fixat med maskin istället för att krypa under pressen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Villhöver definitivt en sån där Jag får hålla tillgodo med att stå i skopan, men man kommer ju varken så högt eller långt då.Gimp skrev:Betat av lite på investeringen av leksaken.
Ett snöre på pressen hade gått av, ganska enkelt fixat med maskin istället för att krypa under pressen.[bild][bild]
Lite högre än 1000 kr kan du väl tillgodoräkna? Häromkring räcker det inte ens till minsta modellernaGimp skrev:Betat av lite på investeringen av leksaken.
Ett snöre på pressen hade gått av, ganska enkelt fixat med maskin istället för att krypa under pressen.[bild][bild]
Krysslaser underlättade betydligt vid kakling som aldrig gjort nåt sånt tidigare.
Visa bilaga 681041
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Jag skulle precis ta fram kexmaskinen för att kexa ihop två träbitar som ska bli en sits till en pall. Då kom jag att tänka på två saker. Det ena var att jag inte nödvändigtvis skulle kexa, utan jag skulle bara sätta ihop två träbitar. Det andra jag kom att tänka på var att jag minst en gång om dagen lovat mig att ställa frågan ”vad skulle Ola gjort?”
Olas ”uppfinning” är verkligen skitsmidig. Har vi inte redan gjort det - bygg ett par egna!
Logga in
Skapa konto
Olas ”uppfinning” är verkligen skitsmidig. Har vi inte redan gjort det - bygg ett par egna!
Blev ett par dörrar till evighetsprojektet hallförvaring. Får vänta tills resten är byggt innan vi tar beslut om det ska till nå typ av ram på dörrarna eller ej.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 253 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 253 inlägg
Systemskruv och 5 mm hål.mexitegel skrev:
I luckan finns det olika varianter. Enklast är att köpa för träskruv och använda 3,5x16 skruv.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 253 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 253 inlägg
Expander funkar bra men kräver lite djupare 35 mm hål. De är lite dyrare än andra så de blir nog mest dissade av proffs pga priset.
Man brukar borra 5 mm hyllbärar-hålen så att de stämmer med gångjärnsplattorna.
Man brukar borra 5 mm hyllbärar-hålen så att de stämmer med gångjärnsplattorna.