Aina12345 skrev:
jag har inte ringt socialen, då jag tycker synd om barnen faktiskt och vill inte att de bli narkomaner eller brottsliga på ngt barnhem och likn.. Om föräldrar uppfostrar dem till hänsynslösa psykopater som struntar till omgivningen och de barnen ska hamna hos polisen före eller senare när de blivit vuxna, pga.eget beteende, då det bli inte mitt fel utan föräldrarnas.
Så i vågskålen finns alltså antingen att de hamnar på barnhem och blir narkomaner eller kriminella, eller att de uppfostras av föräldrarna till psykopater? Snacka om att vara dömd på förhand...
Sen tycker jag du får utveckla hur BLM och de "drogade globalisterna" kom in i bilden.
 
  • Arg
Anonymiserad 623267
  • Laddar…
Lägg upp film som du uppmanar andra göra i annan tråd,.
Eller vad är skillnaden?
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Anonymiserad 623267 skrev:
jag har inte ringt socialen, då jag tycker synd om barnen faktiskt och vill inte att de bli narkomaner eller brottsliga på ngt barnhem och likn.. Om föräldrar uppfostrar dem till hänsynslösa psykopater som struntar till omgivningen och de barnen ska hamna hos polisen före eller senare när de blivit vuxna, pga.eget beteende, då det bli inte mitt fel utan föräldrarnas.
Okej. Men det är så att bara för att du ger ett anonymt tips om att du misstänker missförhållanden så betyder inte det att de kommer med en skåpbil och kastar in barnen vid första kollen.
Det behövs åtskilliga gånger innan de tar bort barnen.

Om det är så pass illa som du vill påskina vilket jag inte tror, så behöver föräldrarna hjälp, men eftersom du inte tänker ringa så kommer de aldrig få hjälp heller. Socialen slussar de åt rätt håll.
Men det är klart upp till dig. De blir inte automatiskt pundare för att socialen är inblandade.

Lycka till iallafall, ni behöver nog hjälp allihop.
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Du behöver inte spela Allan, du har varit med för länge för det. Eller är du grannen?
Nej jag är inte grannen. Om han såklart inte är dansk? För den som är "känsligast" som granne här är dansk.
Vi har en familj med tonåringar, men de lyssnar på oss när vi ber de skruva ner bergsprängaren.
 
TS ansåg sig ha fått tillräckligt med svar och bad att få bli raderad.

/Moderator
 
Redigerat:
  • Älska
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.