20 301 läst · 199 svar
20k läst
199 svar
Vad göra när hänsynslösa grannar förstör livet och hälsa?
Du med din BLM mentalitet ser vad du vill se: helt fokuserad på att attackera någon som inte vill låta dig och dina nära och kära släktingar bete sig hur som helst gentemot främmande medmänniskor. Men mina inlägg handlar inte alls om det vad du skriver här om.? Rkarlsson skrev:
Att ts faktiskt själv är den som lider av något. Vi tolkar väl olika. Kolla svaret från honom efter här BLM ??? Hur kan det ens liknas med detJonatan79 skrev:
TS är ljudskänslig introvert tolkar jag det som med sina överdrifter.
Du hittar på och gissar hur TS är som person och att TS överreagerar och hittar på osv. Ni kan väl kastbyta boende ett par veckor i sommar och återkomma hur det gick, ska bli spännande.? Rkarlsson skrev:
ska bli spännande med 100-200 db och studsmattor.Jonatan79 skrev:
Blir jobbigare för honom då vi har ungar som leker i kvarteret och lekplats 100 meter iväg.
Du skrev hela tiden om att när dina ungar härja, gallskriker i timmar hänsynslöst och löpa amok på gatan och springa störa grannar , så gjorde du liakså när du var barn, så det är "normalt" enligt dig. Men normala balanserade människor tycker att det är du som lider av ngnt beteendestörning, kanske har hörselproblem , känslighetsproblem, empatiproblem och är egoist precis som dina ungar och när du var unge- fick dålig upppfostran av dina föräldrar, sen för du samma stilen vidare inom egen familj. Varifrån växer BLM folket, gaphalsar, mobbarna och liknande hänsynslösa ungar om inte i sådana här "mkt. extroverta" familjer? Man behöver inte vara ljudkänslig för att inte vilja höra på galna främlingarnas gallskrik hemma. Gaphalsar får gå hem och skrika där i timmar framför egna föräldrar, inte framför främlingar. Annars normala uppfostrade barn leker utan gallskrik därför är kapabla vara glada utan att vara aggressiva och hänsynslösa, eftersom föräldrarnas förklarar om att man får inte skrika sådär överdrivet ute, då det är störande för andra människor.? Rkarlsson skrev:
att som en tonåring gallskrika i timmar varje dag är inte att vara glad, utan det är en beteendestörning och psykiska problem, det är precis någon som inte är glad som skriker sådär. det handlar ju inte om en 1-3åring här som inte förstår vad han gör. Sådana barn skriker och är störande med flit och vet exakt vad de gör- det är mobbarmentalitet och människans fräckhet som lyser igenom, inte ngn glädje- på samma sätt beter sig sådana här barn på skolan också gentemot andra människor , andra barn och främmande vuxna.Jonatan79 skrev:
jag har inte ringt socialen, då jag tycker synd om barnen faktiskt och vill inte att de bli narkomaner eller brottsliga på ngt barnhem och likn.. Om föräldrar uppfostrar dem till hänsynslösa psykopater som struntar till omgivningen och de barnen ska hamna hos polisen före eller senare när de blivit vuxna, pga.eget beteende, då det bli inte mitt fel utan föräldrarnas.? Rkarlsson skrev: