999 710 läst · 13 575 svar
1000k läst
13,6k svar
Vad blir det för mat?
Kladdikladd hehe.. men en favvis ändå.. taco.. tortilla.. och massa tillbehör 😍
Idag blev det: grönsaker (vi gör alltid en stor sallad med allt vi gillar i.. så slipper vi diska småskålar..).. ostsås. guacamole, salsa, inlagda Serranos, picklad rödlök (det var min egen blandning, så det var vitkål och padrones i också.. för jag ville testa förra gången haha), vitlökssås (gör på grekisk yoghurt o fil..), nötfärs, bröd...
Idag blev det: grönsaker (vi gör alltid en stor sallad med allt vi gillar i.. så slipper vi diska småskålar..).. ostsås. guacamole, salsa, inlagda Serranos, picklad rödlök (det var min egen blandning, så det var vitkål och padrones i också.. för jag ville testa förra gången haha), vitlökssås (gör på grekisk yoghurt o fil..), nötfärs, bröd...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Värmland
· 791 inlägg
7 procent billigare på en tisdag , varför de ? Å vilka handlar du på då ?Fario skrev:
”Vår” lokala Ica Maxi har medlemsrabatt på tisdagar. 7% på allt man handlar. Gäller bara i den butiken.R Rickard.lj skrev:
Som tur är så kan någon av döttrarna ofta åka på förmiddagen och handla när de inte har föreläsningar eller jobbar kvällspass. Efter 16 kan en del populära saker börja ta slut.
Redigerat:
Så ica maxi Löddeköpinge center syd?Fario skrev:
Burger.. med grönsaker, picklad lök, guacamole, ost och bröd 😊
Serverades med sötpotatispommes och några lökringar!
Utanför bild finns också coleslaw 👍
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Serverades med sötpotatispommes och några lökringar!
Utanför bild finns också coleslaw 👍