1 028 863 läst · 13 891 svar
1029k läst
13,9k svar
Vad blir det för mat?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tjo len, eller vad man kan tänkas säga när man hänger på TikTok eller åtminstone har kompisar som gör och tipsar mig. 😍
Gott sa alla.
Jag tyckte inte Big Mac såsen smakade som den gör på Donken när den rördes ihop, men när den klickades på ovanpå löken, saltgurkan och salladen och ihop med osten fick jag Big Mac feeling.
Regnet vräker ner så dessa tillagade i dubbla stekpannor inomhus, några blev lite well done på brödsidan.
Men jag tror vi kommer göra det igen. 😎🍔
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 456 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 456 inlägg
Som ett slags köttig pizza eller? Eller som finns på vår närmaste pizzeria - deras fyllda mackor med valfri *nästan* fyllning och kommer med ett lock. Nu har du inget lock men den ser god ut!Tokslut skrev:
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 456 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 456 inlägg
Föredömligt att ta hand om "rester" - vi kan ha diverse från 3-4 middagar som vi gör till en, lite som knytkalas.K Kjell_G skrev:
Är absolut inte en fanatiker men gör det lite till min sport att här slängs ingen mat. Vi har inte kompost som tur är för den skulle vi sällan slängt på - matavfall till kommunen varannan vecka som endast innehåller kaffesump, äggskal, blast, äppel-och päronskrutt, nåt tråkigt salladsblad och ev en möglig brödskiva.
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 456 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 456 inlägg