1 004 717 läst · 13 617 svar
1005k läst
13,6k svar
Vad blir det för mat?
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 372 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 372 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Burrata är också sjukt överskattat, mycket godare med en kvalitetsbufala
Dan1891 skrev:
Detta är vad jag utgått från, sen kan det variera lite efter humörMaria T skrev:
https://receptfavoriter.se/recept/kraeftstjaertar-med-pasta.html
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 372 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 372 inlägg
Jag uppskattar [oftast] det du skriver om mat och restauranger, men att alltid nämna ett dyrare och mer exklusivt alternativ oavsett vilken tråd det gäller, finner jag j**ligt tröttsamt.AndersMalmgren skrev:
Vi som läser här fattar att du har, om inte smak, så stålar för att köpa det många andra inte kan.
Att tipsa om ett godare vin i en överkomlig prisklass = OK.
Att nedvärdera andra med att räkor är det som lämnas på Skaldjursplatån och Bufala är bättre än Burrata är enbart en "klapp på huvet" från de som kallade tjänarna Ni.
Sluta.
Tröttsamt. Ingen lär sig nåt om Bufala, för du ids inte ens förklara skillnaden.
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Är väl ingen skillnad i pris direkt? Lite möjligenMaria T skrev:Jag uppskattar [oftast] det du skriver om mat och restauranger, men att alltid nämna ett dyrare och mer exklusivt alternativ oavsett vilken tråd det gäller, finner jag j**ligt tröttsamt.
Vi som läser här fattar att du har, om inte smak, så stålar för att köpa det många andra inte kan.
Att tipsa om ett godare vin i en överkomlig prisklass = OK.
Att nedvärdera andra med att räkor är det som lämnas på Skaldjursplatån och Bufala är bättre än Burrata är enbart en "klapp på huvet" från de som kallade tjänarna Ni.
Sluta.
Tröttsamt. Ingen lär sig nåt om Bufala, för du ids inte ens förklara skillnaden.
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Håller på och laddar nya fånen.. så det blev ingen bild idag (men efter idag när jag fotar, kommer de glänsa.. haha.. eller nått).
Ok, nöjd om det jag fotar fastnar på bild!
Idag åt vi DILLKYCKLING här i stugan 😍 med kokt färskpotatis och DILLSÅS 😀
Det smakade toppenbra!
Även på sommaren måste man sticka in med lite husmanskost ibland (mellan grillningarna)
Ok, nöjd om det jag fotar fastnar på bild!
Idag åt vi DILLKYCKLING här i stugan 😍 med kokt färskpotatis och DILLSÅS 😀
Det smakade toppenbra!
Även på sommaren måste man sticka in med lite husmanskost ibland (mellan grillningarna)