1 005 170 läst · 13 623 svar
1005k läst
13,6k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Rester från igår.P Pappa1986 skrev:
Jag tycker inte torsk gör sig i en fisksoppa då det inte är så fast i köttet. Smaken är ju där men den trillar gärna sönder vilket drar ner helhetsupplevelse.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Hur mycket jag än gillar produkterna så skulle jag inte tugga i mig vare sig DOMEX eller HARDOX, men numret var nära i alla fall - handskarna är Guide 335, mycket riktigt med skärskydd - vet inte om tillräckligt för att öppna ostron men lär ju vara bättre än inget.
dagens förrätt - svårt för mig att känna så mycket skillnad på sorterna, tror jag även fortsättningsvis kommer köra gamla vanliga fine de Claire när jag beställer ute på restaurang
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
dagens förrätt - svårt för mig att känna så mycket skillnad på sorterna, tror jag även fortsättningsvis kommer köra gamla vanliga fine de Claire när jag beställer ute på restaurang
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg
Gosset? Trevligt!ullberg skrev:Hur mycket jag än gillar produkterna så skulle jag inte tugga i mig vare sig DOMEX eller HARDOX, men numret var nära i alla fall - handskarna är Guide 335, mycket riktigt med skärskydd - vet inte om tillräckligt för att öppna ostron men lär ju vara bättre än inget.
[bild]
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Såhär blev det, körde fisken till 54 grader och det är sjukt hur marulk ”hårdnar”, det kändes som en slemmig manet innan och var perfekt fast och fin vid servering
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Stämmer och det blir väl ett inlägg i vintråden, jag vet att det är många som prisar Gosset, själv är jag inte övertygad - allt annat än dåligt, rent av bra, men jag vet många andra drycker från den delen av Frankrike som är bättre…M munge skrev:
Brukar använda torskrygg och köra den färdig, lägg den i en djup tallrik och sen på med soppan. Då funkar det braBlodsoppen skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 393 inlägg