1 037 485 läst · 13 957 svar
1037k läst
14,0k svar
Vad blir det för mat?
Låter underbart gott7ender skrev:
Pasta, stekt bacon med riven ost på, typisk ungkarlsmat.
Ny pasta för mig Fusilli från Zeta Casa Di Luca.
Hela paketet är fullt med text om allt mellan himmel och jord, men det finns ingen tabell/rekommendation hur mycket man ska koka per portion, är inte det den viktigaste uppgiften på en förpackning ?? Jag skiter i en massa olika recept, att valsarna är av mässing, eller vilka utmärkelser firman har fått.
Ny pasta för mig Fusilli från Zeta Casa Di Luca.
Hela paketet är fullt med text om allt mellan himmel och jord, men det finns ingen tabell/rekommendation hur mycket man ska koka per portion, är inte det den viktigaste uppgiften på en förpackning ?? Jag skiter i en massa olika recept, att valsarna är av mässing, eller vilka utmärkelser firman har fått.
Blev helk ok:7ender skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Efter kanske 50 försök fick jag till bean perfekt; syra, sälta, konsistens (går att späda med vatten), inte för mycket äggsmak, några droppar Worcestershiresås, lite cayennepeppar.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 904 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 904 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 904 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 904 inlägg
Det ser inte bättre ut än så, står en barnfamilj redo att beställa så kanske snart vet vad det är (om de inte går direkt på crêpe)
vi tog en gravlax och en rödbeta
Inte så ”fancy” med papptallrikar och träbestick men väldigt gott en varm sommarkväll!
Blir definitivt återbesök om de landar vid en bygga nära oss igen!
/U
vi tog en gravlax och en rödbeta
Logga in
Skapa konto
Inte så ”fancy” med papptallrikar och träbestick men väldigt gott en varm sommarkväll!
Logga in
Skapa konto
Blir definitivt återbesök om de landar vid en bygga nära oss igen!
/U