1 011 333 läst · 13 722 svar
1011k läst
13,7k svar
Vad blir det för mat?
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 395 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 395 inlägg
Aldrig ätit, ser gott ut så skulle gärna vilja testa men jag vet ärligt talat inte om jag skulle vilja köpa de där "detaljerna" och laga till själv. Gissar att du gjort den från början?M Mortsken skrev:
Edit : läser att du tillagat från början. Var nyligen i en saluhall utomlands, passerade fisk- och köttdiskarna snabbt eftersom jag inte fixade "doften", sen blev det bättre med kyckling och grönsaker och bland blommorna - jo det fanns blommor i sluten av hallen - stannade jag länge. Sen sprang jag ut igen. Kanske på ett sånt ställe som oxsvans ska inhandlas?
Njuter såhär års lite extra av att bo i Skåne. Igår blev det grillad kyckling med bland annat årets första nypotatis
Och efter det lite färska svenska jordgubbar med limesocker
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och efter det lite färska svenska jordgubbar med limesocker
Logga in
Skapa konto
Det luktar inget annorlunda mot annat kött tycker jag. Inte direkt konstigare än annat kött med ben heller.Maria T skrev:Aldrig ätit, ser gott ut så skulle gärna vilja testa men jag vet ärligt talat inte om jag skulle vilja köpa de där "detaljerna" och laga till själv. Gissar att du gjort den från början?
Edit : läser att du tillagat från början. Var nyligen i en saluhall utomlands, passerade fisk- och köttdiskarna snabbt eftersom jag inte fixade "doften", sen blev det bättre med kyckling och grönsaker och bland blommorna - jo det fanns blommor i sluten av hallen - stannade jag länge. Sen sprang jag ut igen. Kanske på ett sånt ställe som oxsvans ska inhandlas?
Borde du kunna köpa på många ställen. Tror det brukar finnas på ica och coop också.
Jag köper kött såhär (bland annat):
Logga in
Skapa konto