1 012 345 läst · 13 736 svar
1012k läst
13,7k svar
Vad blir det för mat?
Jag motiverade tub nummer 2 då pizzaugnen köptes.Storsockret skrev:Kan kanske skylla på att jag faktiskt är orutinerad då det är första gasolgrillen. En redig grillare har väl alltid en i reserv förmodar jag. Nåväl, ordningen återställdes direkt efter arbetstid. Tyckte flaskan var rolig, sån är jag.
[bild]
Andra bytet sen oktober, förra flaskan byttes i februari. Har fått för mig att det går ordentligt mycket mer på vintern, men det blir å andra sidan betydligt oftare på sommaren förmodar jag så får väl se hur länge den här räcker.
Och i dessa "prepper-tider" kanske en 3e vore på sin plats..? Fast då kanske man tycker en 4e och 5e och...?
Jag har 2 komposit 10kg eller vad dom är, en stål 10-12kg, en urgammal ståltub på 10-12kg och en 5kg komposit men ingen gasolgrill eller pizzaugnFredrikR skrev:
De i stål är nog P11 tuber, dvs 11 kg gas. Har själv en P19 och en P11 i gas förrådet samt en tom P19 och en tom P11 som skall bytas in vilket år som helst.... Har nämligen gas och elhäll i köket men ingen gasolgrill.nino skrev: