Och en kraftledning rakt över "gräsmattan"....... Nej tack.
 
Nej, inget superläge. Promenerade förbi idag och jag tror knappt att jag kunde höra min podcast i lurarna över motorvägsbruset.
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
H Haget skrev:
[länk]

Så jävla snyggt :love: Dessvärre ser jag dess framtida öde framför mig... Köket får mig att smälta.
Wow!
 
harry73
H Haget skrev:
[länk]

Så jävla snyggt :love: Dessvärre ser jag dess framtida öde framför mig... Köket får mig att smälta.
Lägger till några bilder
Traditionella svenska hus vid vattenkanten med en brygga och en svensk flagga som vajar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lantligt kök med vit inredning, träbänkar och en fönstervy över hustak.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Fadai
Härligt kök!
 
Ser ut att behöva en hel del "pyssel" både ut- och invändigt av den som vill lägga 14 miljoner på denna kåk. All färg är ju på väg att "ramla" av... dessutom ser inte nedre delen på fasadbrädorna speciellt fräscha ut.
 
1 miljon senare och 500 timmar skrapning och målning så är man i mål där..
 
Martin_B
harry73 harry73 skrev:
Lägger till några bilder
[bild] [bild]
Så nice. Undrar hur många gram färgflagor man får i sig / måltid som är tillagat i det köket? Det är nog såpass mängder att det får räknas med i det dagliga "närings"-intaget :D
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
Gammelnörden
I vårt timmerhus vi flyttat var det så mkt flagor i kökstaket att man bara behövde ställa fram tallrikarna på bordet och få en middag på flagor att bli mätt på!;) Delar av ett flagnande träfärgat tak i ett timmerhus, vilket ger ett milt nedfall av flagor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tompaah7503 och 2 till
  • Laddar…
Gammelnörden Gammelnörden skrev:
I vårt timmerhus vi flyttat var det så mkt flagor i kökstaket att man bara behövde ställa fram tallrikarna på bordet och få en middag på flagor att bli mätt på!;)[bild]
Räcker med att nysa så är det färdigt för att måla.:)
 
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
Martin_B
Gammelnörden Gammelnörden skrev:
I vårt timmerhus vi flyttat var det så mkt flagor i kökstaket att man bara behövde ställa fram tallrikarna på bordet och få en middag på flagor att bli mätt på!;)[bild]
Istället för chips. Lika krispigt. Gratis är det med...
 
Jag får huvudvärk av den dörren! Skev mönsterpassning...
 
  • Gilla
Lime113 och 2 till
  • Laddar…
Martin_B
VidarH VidarH skrev:
Jag får huvudvärk av den dörren! Skev mönsterpassning...
Och jag får huvudvärk av bara tanken på all renovering som måste göras för att få ordning på den kåken :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.