Redigerat av moderator:
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
S Steffo1980 skrev:
Inte så gammalt, men lite speciellt. Och inte jättestor målgrupp....

[länk]
Fascinerande och skrämmande hus samtidigt. Mysfaktor på utsidan, men sådär svenne banan smaklöst på insidan. Känns som det bott några kriminella där. Man undrar varför dom säljer, har verkligheten kommit i kapp dom? :)

Är tanken att man ska kunna bo där om man har hund, därför dom har så många gästrum? Typ om man turistar och inte hittar nåt pensionat eller hotell där man får ha med sin hund.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Fascinerande och skrämmande hus samtidigt. Mysfaktor på utsidan, men sådär svenne banan smaklöst på insidan. Känns som det bott några kriminella där. Man undrar varför dom säljer, har verkligheten kommit i kapp dom? :)

Är tanken att man ska kunna bo där om man har hund, därför dom har så många gästrum? Typ om man turistar och inte hittar nåt pensionat eller hotell där man får ha med sin hund.
Haha! De är i 60-årsåldern och planerar för ålderdomen, så de ska skala ner till enplan.
 
  • Gilla
HOBBY ARCHITECT
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Fascinerande och skrämmande hus samtidigt. Mysfaktor på utsidan, men sådär svenne banan smaklöst på insidan. Känns som det bott några kriminella där. Man undrar varför dom säljer, har verkligheten kommit i kapp dom? :)

Är tanken att man ska kunna bo där om man har hund, därför dom har så många gästrum? Typ om man turistar och inte hittar nåt pensionat eller hotell där man får ha med sin hund.
Eller om man kommit på att man tröttnat på hundar?
Ur beskrivningen (min fetstil): "och ett hundpensionat med tillhörande övernattningslägenhet, dubbelgarage, dubbelcarport samt slaktrum."
 
  • Haha
  • Gilla
Steffo1980 och 1 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Eller om man kommit på att man tröttnat på hundar?
Ur beskrivningen (min fetstil): "och ett hundpensionat med tillhörande övernattningslägenhet, dubbelgarage, dubbelcarport samt slaktrum."
Haha! Det är lämpligare att slakta älg exempelvis i det...
 
Egen fors. Då borde man kunna bli självförsörjande på el.
 
Snygg trappa.
 
  • Gilla
sinuslinus
  • Laddar…
S Steffo1980 skrev:
Lite trevliga fastigheter med potential i mitt närområde till försäljning:
[länk]
[länk]

Andra länken har en hel drös murriga bilder
 
a.o.f a.o.f skrev:
Det är är nog lite fel postat men engagemanget hos fastighetsmäklarens beskrivning bör uppmärksammas.

[länk]

Oh herregud vilken text. Ja mäklare ska väl ha cred för den.
Detta är nog också ”fel postat” men: hur många läser ens den text mäklaren skriver? För mig är det ointressant. Jag vill ha fakta inte en massa dravel
 
C claym skrev:
Jag vill ha fakta inte en massa dravel
Tyvärr tycks det som om det blivit mode i att brodera ut säljarannonserna. Fler och fler mäklare satsar på detta. Det gäller tydligen att i första hand sälja en "känsla".
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.