37 362 läst · 125 svar
37k läst
125 svar
"Trädkoja" som ser ut som ett piratskepp
Har gjort klart plattformen nu och min äldsta hat gjort lite åk. Med galonbyxor och torr rutschkana så stannar han innan fötterna når kanten. Blir rutschkanan lite fuktig så har han kommit så att han stannar med rumpan på kanten på rutschkanan så ingen fara att åka av än iaf. Kan kanske bli lite värre om kanan är helt våt.
Är nöjd med plattformen, blev bra att kanan kommer på ena halvan och den andra fungerar som landgång tillbaka mot skeppet. Ska montera lite rep som ledstång mot skeppet så blir det lättare att ta sig dit. Ska också försöka fixa en rutschkana från plattformen och ner till marken.
Är nöjd med plattformen, blev bra att kanan kommer på ena halvan och den andra fungerar som landgång tillbaka mot skeppet. Ska montera lite rep som ledstång mot skeppet så blir det lättare att ta sig dit. Ska också försöka fixa en rutschkana från plattformen och ner till marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 583 inlägg
Kan du inte sätta ett läckert "fångstnät" på den gaveln, ifall glidet blir lite väl bra?
Tror det kan passa bra in i stilen.
Tror det kan passa bra in i stilen.
Ah, borde lära mig att läsa en tråd noggrant innan jag postar tramsiga inlägg.
Riktigt avis på TS som får bygga denna typ av pjäs. Hur mycket ungarna leker i den återstår att se. Jag tycker mig se ett omvänt förhållande mellan föräldrars peppnivå och barns användning. Om jag får till den där skate-rampen kommer det säkert bara vara jag som åker i den. Tre gånger, innan min snart 40-åriga kropp säger ifrån på allvar.
Riktigt avis på TS som får bygga denna typ av pjäs. Hur mycket ungarna leker i den återstår att se. Jag tycker mig se ett omvänt förhållande mellan föräldrars peppnivå och barns användning. Om jag får till den där skate-rampen kommer det säkert bara vara jag som åker i den. Tre gånger, innan min snart 40-åriga kropp säger ifrån på allvar.
Tror du har rätt där. Jag fixade ett bollhav till min dotter (för det hade JAG älskat att ha när jag var liten), men hon använde det knappt (fast hennes kompisar tyckte åtminstone det var en ashäftig sak att ha).jonmo skrev: