Ramnemark Ramnemark skrev:
10 916kr nu
Och så finns den magisk i lager igen..

ClasseClas
J john.h skrev:
Och så finns den magisk i lager igen..
Jajamän. Till Kampanjpris minsann, det är ju Black week...
Bild av en Makita kap- och gersåg LS1019L 260 mm till kampanjpris hos Duab, nu 10 916 kr, tidigare pris 13 099 kr.

Det bara igår som Duab körde specialpris (från Prisjakt)
Prishistoriksgraf för Makita Kap- & gersåg LS1019L 260 mm hos Duab, visar prisfall till 8 399 kr under Black Week i november.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En del handlare anger prishistoriken 3 månader tillbaka men inte Duab vad jag kan se. Trodde det var obligatoriskt.

K
ClasseClas ClasseClas skrev:
[bild]

[bild]

En del handlare anger prishistoriken 3 månader tillbaka men inte Duab vad jag kan se. Trodde det var obligatoriskt.
30 dagar inte 3 månader

ClasseClas
K kniv skrev:
30 dagar inte 3 månader
OK, tack för klargörandet.

K
ClasseClas ClasseClas skrev:
[bild]

[bild]

Och det gäller bara om butiken själva anger nedsatt pris, vilket de (fult nog) inte gör..

Jocce81 Jocce81 skrev:
Detta är väl ett ruskigt bra pris på denna:
[länk]

Samma EAN som Hornbach = borde bli ännu billigare?

/Jocce
Vad är skillnaden på den du länkar och t ex denna? Om man struntar i att stativ medföljer t ex

https://amzn.eu/d/dZXhTLP
Står inför tvättstugebygge och blir inte klok på vad man ska ha.

Jag ska ändra fallet på golvet och sätta kakel/klinker. Det är väl användningsområdena för lasern. Men kanske även bra när man ska montera duschdörrar osv även om jag nog kommer använda passet av gammal vana.

C Chokladmonster skrev:
Vad är skillnaden på den du länkar och t ex denna? Om man struntar i att stativ medföljer t ex

[länk]

Jag ska ändra fallet på golvet och sätta kakel/klinker. Det är väl användningsområdena för lasern. Men kanske även bra när man ska montera duschdörrar osv även om jag nog kommer använda passet av gammal vana.
Den andra har 360graders linjer, alltså ritar linje runt hela rummet, samt 3 linjer.

• Gilla
trojlee och 2 till
  • Laddar…
O
C Chokladmonster skrev:

[länk]

För allt det behöver du en 360-laser! Antagligen ett av de bästa verktygen man kan ha vid renovering!

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
E Elixir skrev:
Bor man i Sthlm och kan åka till butiken så är 2099kr för bacho 3t domkraft inte fel. Annars tillkommer 500kr i frakt :(
[länk]

[länk]
Prismatch på Bauhaus ger ännu bättre pris

• Gilla
BaltzarH och 1 till
  • Laddar…
Jocce81 Jocce81 skrev:
Detta är väl ett ruskigt bra pris på denna:
[länk]

Samma EAN som Hornbach = borde bli ännu billigare?

/Jocce
Det är ett bra pris i dagens prisnivå. Köpte min egen GLL 3-80 2022 på rea för 2507:- och fick en Bosch LR6 lasermottagare som Pro Deal gratis från Bosch. Något man kan glömma nuförtiden

• Gilla
Bomba
  • Laddar…
V vanpire skrev:
Prismatch på Bauhaus ger ännu bättre pris
Bauhaus matchar inte mot Amazon, endast fysiska butiker i Sverige.

Hornbach matchar mot Svenska Amazon...

/Jocce

• Gilla
Utsliten och utdömd
  • Laddar…
Jocce81 Jocce81 skrev:

/Jocce
Domkraften som tipset gäller säljs av elwotools, en webbutik med fysisk proffsbutik i Stockholm. Borde nog funka att prismatcha på Bauhaus.

• Gilla
Jocce81 och 1 till
  • Laddar…
Jocce81 Jocce81 skrev:

/Jocce
Domkraften kommer vad det verkar säljas billigt hos Jula imorgon. Då går det att prismatcha på Bauhaus 👍

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.