Jula club har Fatmax 1800mm byggpass för 299:-
Tror det får bli ett sådant. Kanske även borrhammaren 1500W o 4 J för 449:- istället för 800.

Idag är det 10% på hela sortimentet hos conrad.se med rabattkoden "summer2014"

LoJo skrev:
Jula club har Fatmax 1800mm byggpass för 299:-
Tror det får bli ett sådant. Kanske även borrhammaren 1500W o 4 J för 449:- istället för 800.
Jag köpte också ett sådant vattenpass. Har varit till stor nytta nu idag när jag har spikat liggande panel.

M
Jag gillar att de skriver "Elektroniken i Makita BDF 456 har en ny funktion som hindrar batteriet från 100 % urladdning."

NY funktion?

Alla verktygsbatterier typ litiumjon har väl haft den funktionen sedan dag 1?

Att bauhaus är 1400:- dyrare är väl inte direkt normalt...

pianist skrev:
Att bauhaus är 1400:- dyrare är väl inte direkt normalt...
Om det är samma maskin så är ju i princip Bauhaus ändå billigare än den billigaste konkurrenten oavsett om Bauhaus har en prislapp med 10 000 kr...........deras prisgaranti gör den 12 % billigare om det nu fungerar ;)

(har aldrig provat detta själv så jag vet inte om dom står för det eller det bara är reklam)

oceanis skrev:
Om det är samma maskin så är ju i princip Bauhaus ändå billigare än den billigaste konkurrenten oavsett om Bauhaus har en prislapp med 10 000 kr...........deras prisgaranti gör den 12 % billigare om det nu fungerar ;)

(har aldrig provat detta själv så jag vet inte om dom står för det eller det bara är reklam)
Bauhaus prismatchar enbart mot fysiska butiker, ej webben.

emde skrev:
& inom en 10mils radie, om jag inte minns fel.

emde skrev:
Kunde ana att det var något lurt, har bara sett reklamen och inte funderat så mycket på det..... :(

Hornbach prismatchar även mitt webbutiker tror jag?

tajger skrev:
Hornbach prismatchar även mitt webbutiker tror jag?
Det stämmer. De prismatchar även mot kampanjer och utförsäljning.

Jo.

Har ni erfarenhet av att dom fular sig med egna "produktnummer", för att slippa?

Har för mig att jag försökte köra detta på bosch psr18 som då helt plötsligt hette psr1800 eller nått...

Det fungerar fint med deras prisgaranti har köpt två saker på det och det har gått bra, dem bara vill verifiera det innan dem släpper sina saker billigare, ganska förståeligt =)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.