Får nog bli ett 2-pack orginal 3.0A från prishammaren. 650kr/st fraktat och klart. Kändes inte värt att betala 900 för 4.0A. Gillar stjärnmärkningen, dock var det nog slagskruvdragaren som knäckte batteriet, den är inte stjärnmärkt, måste bli bättre på att kolla batteriindikatorn.

champion skrev:
Ringde och kollade med Swedol om priset på DW777 stämmer att det är 2695kr inklusive moms.

Svaret blev ja pga det är en kampanjvara.
Var hos Swedol idag och priset är 2695:- + moms, något billigare pris har det inte varit på den.

Inte verktyg men nästan :)
På K-rautas reahörn kan man köpa 10 pack Mirka abranet papper för 65 kr. I Linköping fanns det många paket 80 papper och några stycken 120 papper.

Väldigt off-topic men är det bara jag som suckar tungt och tänker "nu lever plånboken farligt" varje gång den här tråden får nya inlägg men ändå tvångsmässigt klickar och läser senaste inläggen...?

• Gilla
danielandersson och 7 till
  • Laddar…
Segge skrev:
Någon som vet av något trevligt makita 18v erbjudande? Behöver nya batterier då ett av 2 lagt av , hade varit bra med en till laddare och extra/nya maskiner är ju alltid trevligt. Har idag bara en bdf 456 och en slagskruvdragare (minns ej modell), lampa, dammsugare och häcksax.
Bauhaus kör drive på sitt kombokit makita just nu. 2195 isf 3995

End skrev:
Väldigt off-topic men är det bara jag som suckar tungt och tänker "nu lever plånboken farligt" varje gång den här tråden får nya inlägg men ändå tvångsmässigt klickar och läser senaste inläggen...?
Jo, det är nästan så jag själv ibland ångrar att jag skapade denna tråd :) Har satt ett & annat spår i privatekonomin...

• Gilla
End och 1 till
  • Laddar…
B
MagicFingers skrev:
Bauhaus kör drive på sitt kombokit makita just nu. 2195 isf 3995
För att lalla inte ska behöva leta upp det på Bauhaus sida...

Innehåller BDF453, BTD142 och två 1.3Ah-batterier.
http://www.bauhaus.se/makita-kombokit-dk1817.html

Mikael_L
End skrev:
Ja visst är det konstigt.
Man klickar och går in fast man liksom vet. Nästan som ett självskadebeteende. ;)

Som en nykter alkoholist som hela tiden måste tvångsmässigt gå in på systembolaget. :)

• Gilla
End och 1 till
  • Laddar…
breakman skrev:
För att lalla inte ska behöva leta upp det på Bauhaus sida...

Innehåller BDF453, BTD142 och två 1.3Ah-batterier.
[länk]
Taskigt. Du kan lika gärna förbereda en kundkorg och skicka henne dit direkt.

T
slacker skrev:
K-Rauta tar nu 2399 ink moms för DW777.

[länk]
777 är inte samma som 770
Brukar skilja på motoreffekt, klinga och ev tillbehör

frav skrev:
Jo, det är nästan så jag själv ibland ångrar att jag skapade denna tråd :) Har satt ett & annat spår i privatekonomin...
Jag har köpt samtliga mina blå Bosch-verktyg på nedsatt pris efter tips i denna tråd. "Rabatten" ligger totalt kring 4 000 i jämförelse med då bästa övriga pris, vilket då motsvarar ungefär 25%. Inte illa tycker jag ..

para skrev:
777 är inte samma som 770
Brukar skilja på motoreffekt, klinga och ev tillbehör
Bägge 2 levereras med en 24t klinga, de är motoreffekten som skiljer, minns inte om de är 100 eller 200 watt

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.