3 854 306 läst · 13 034 svar
3854k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Helt OK såg men framförallt sågbordet är kanon. Stadigt och långtpezlin skrev:
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 527 inlägg
Ingen aning. Bör gå att googla fram.pezlin skrev:
Har DeWalt och Bosch bord själv men har använt Metabo bordet en del och det är minst lika bra som de andra.
Bör vara 180-200 ca ungefär
Det är ungefär 200
Jag har det och är väldigt nöjd med det☺
Jag har det och är väldigt nöjd med det☺
5 sekunder för att släppa den
Den sitter på två skenor som klämmer sig runt sågbordet som skruvas in så det är bara skruva ut dem sen lyfta av den, väldigt smidigt☺
Jag har för mig dem skenorna tillhör bordet och inte sågen för det är monteringstillbehör till flera olika modeller och det borde passa flera märken på sågar☺
Den sitter på två skenor som klämmer sig runt sågbordet som skruvas in så det är bara skruva ut dem sen lyfta av den, väldigt smidigt☺
Jag har för mig dem skenorna tillhör bordet och inte sågen för det är monteringstillbehör till flera olika modeller och det borde passa flera märken på sågar☺
I Bolist-reklamen som jag fick var det Hitachiprylar som var erbjudande på. Kap/ger C8FSE samt sågbord 015 för 3599.
Huruvida det är en bra deal har jag ingen erfarenhet av, men det är ju en fin färg i alla fall.
Hur många professionella hantverkare har egentligen en sån här?
Huruvida det är en bra deal har jag ingen erfarenhet av, men det är ju en fin färg i alla fall.
Hur många professionella hantverkare har egentligen en sån här?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 904 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 904 inlägg
Eller för 99:- på tradera... (ej min annons)TeroM skrev:
http://www.tradera.com/item/301797/207010697/hultafors-hammare-strl-20
Trist för köparen att denne inte hänger i denna tråd - och tack för tipset, jag tog två (hmm, kanske borde sälja den ena?)
frav skrev:Funderade lite på om jag inte behövde en ny 125mm vinkelslip med varvtalsreglering. Den PWS 9-125 jag har är ju gammal & grön, förvisso knappt inkörd, men har varit bra å ha. Har fått gå endel i tegelsten det senaste, så den ger säkert upp snart... Den större GWS 22-180 LVI behöver även lite blått sällskap. Så jag lade en order. Idag dök den upp som utlovat, 4arbetsdagar.
Vinkelslipen är Made in Germany 2014/01. Ser ut som äkta vara & är CE märkt.
I mailen står detta som avsändare:
Verkter Sverige AB
info@verkter.se
Övre Slottsgatan 1
753 10 Uppsala
Sverige
018-800 8000
www.verkter.se
När man söker kollinummer:
Verkter Sverige AB
Övre Slottsgatan 1
c/o T. A. Fredriksson Ekonomikonsul
75310 UPPSALA
Sverige
Fässberg skrev:
scim skrev:Instämmer. Jag var först inne på att köpa en billig Meec vinkelslip från Jula, men när jag såg priset på GWS 15 kunde jag inte hålla mig. Kompletterade med en utsugshuv och en diamantslipskiva för att slipa bort plastfärg på putsen i källaren och jävlar vad det gick bra. 9 kvm vägg var renslipade på drygt en timmes jobb, minimalt med damm.
Hur har det gått?? Har ni fått era maskiner?
Fick idag nedan, så de håller ju trevlig kundservice
Bästa Fredrik,
Vi uppskattar att Du har köpt
ett BOSCH-verktyg: Vinkelslip Bosch GWS 15-125 CIE
Vi skulle vilja informera Dig om
att Ditt verktyg har 3 års garanti. För att kunna få tillgång till garantin,
måste Du registrera verktyget på BOSCHS webbplats inom 4 veckor efter inköp.
Om Du inte registrerat Ditt
verktyg ännu, klicka på länkarna för mer information: Bosch
3 års garanti
OBSERVERA: Vi skulle
vilja påminna om att endast 5 dagar återstår
till dess registreringen stängs.
Med vänlig hälsning,
Verkter
Sweden AB
Är på jakt efter en GLL 3-80 med mottagare inför sommarens alla uteprojekt. Har hittat lefeld.de och med mätstickan och frakt blir det €606 och ca 5600 SEK. Känns som en överkomligt pris för GLL 3-80 + LR2 med fäste + BM1 + L-BOXX + BS 150 + Gr 240. Eller är det värt att fortsätta leta?
Ok, jag läste inte hela ditt inlägg nu när jag skulle "klumpa ihop" min fråga.....frav skrev:
Jag tänkte väl närmast att det verkligen va en Bosch i paketen, och inte en kinakopia eller en tegelsten.... med tanke på diskussionen om just denna leverantör.....