TeroM skrev:
Hutafors TG16 och TG20 för 49:- på K-Rauta.

[bild]
Ursäkta mig men... "Slagtålig" - är det en etikett man sätter på en hammare?

• Gilla
oceanis och 6 till
  • Laddar…
Att det är en riktigt bra såg är nog uteslutet, men det är iaf mycket såg för pengarna förutsatt att den funkar som den ska.
Meec tools 4500 kr på blocket

Bordssåg.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

http://www.blocket.se/varmland/Bordssag_53488655.htm?ca=2&w=3

Redigerat:
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Vilken annons?

Har lagt in länken nu.

• Gilla
corre
  • Laddar…
vojma skrev:
Ursäkta mig men... "Slagtålig" - är det en etikett man sätter på en hammare?
Inköpt idag, tog en 20oz, kändes riktigt bra men har inte testat den än, var faktiskt riktigt bra pris på många bahco/hultafors produkter

buspojken skrev:
Inköpt idag, tog en 20oz, kändes riktigt bra men har inte testat den än, var faktiskt riktigt bra pris på många bahco/hultafors produkter
Usch det låter inte bra men bra priser på många bacho/hultaforsgrejer :x
Var sugen på en resa till K-rauta i helgen för det är ju bara 30-40 min till E-tuna.
Blev lite sugen på Makita häcksaxen men 18V batteri.
Måste ha en häcksax och om jag har jag ett 18V Makita batteri får jag ju en bra ursäkt att köpa nakna (billiga) Makita maskiner och grejer.
En grön bosch häcksax lockar inte lika mycket även om det säkert räcker...

Hemmakatten skrev:
Kul att du hade nytta av mitt tips, ullberg. Skottkärran tänkte jag köpa men hade 17 ärenden kvar på påskhandla-listan så jag orkade inte släpa ner den till bilen.

Och jag har absolut inget emot att det blir snöfritt nästa vinter.:)
Kunde du inte kört allting i skottkärran?
;)

ullberg
-RB- skrev:
Kunde du inte kört allting i skottkärran?
;)
Den var inte monterad... ;)

ullberg skrev:
Den var inte monterad... ;)
dumt och dåligt att du inte monterade ihop den då hade du ju även fått köpa lite nya verktyg för ändamålet! Samt fått en skottkärra och hunnit resten. Case closed!

ullberg
Kromo skrev:
dumt och dåligt att du inte monterade ihop den då hade du ju även fått köpa lite nya verktyg för ändamålet! Samt fått en skottkärra och hunnit resten. Case closed!
Det var ju jag som köpte den...

...tack vare @hemmakattens tips och att jag inte hade påskgäster som väntade (samt att hemmakatten inte redan köpt den...)

1alexander skrev:
Kamasa hylsnyckelsats 92 delar. Bra pris?

[länk]
Shit vad dyrt det blivit med dessa satser då. Jag har den största satsen, visserligen ett gäng år gammal nu, men lika bra som ny, har för mig jag betalade 13-1400 för den. Nu ligger den visst på 3500-4000:-

Ja, det ser ut som ett mycket bra pris. Jag är dock lite tveksam till det begränsade antalet blocknycklar, t.ex. Störigt att köpa en sats åsså finns ändå inte nycklarna när man behöver dem. Då hjälper det liksom inte att det är billigt. Att 15mm blocknyckel saknas är ju smått huvudlöst, det är ju (eller var tills inte alls länge sedan) en standardstorlek, det finns ju miljarder skruv med den dimensionen, och 16 går åt ibland också, särskilt då den väl är ny standard nu.

Så räkna med att få komplettera med minst 1 15mm blocknyckel, och den har ju då tyvärr ingen plats i lådan.

5% på hela Makitas sortiment hos Toolstop sträcker sig till 30/4.

Club Clas firar ett år och ger 15% på ett köp på tisdag 29/4.

Idag var det återigen dags med ett reklamblad från lokala Bolist-handlaren i Partille innehållandes en kapsåg Metabo kgs216m och sågbord ksu400. I år för 2500 (200 billigare än förra året). Antar att det fortfarande är ett bra pris?

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.