Mikael_L skrev:
Dom grejar nu nåt vansinnigt med sin hemsida, nu går länken till sågen enbart. :(
Men paketpris såg+bänk för 4790:- står i deras reklamblad, och kanske ett litet tag till i denna länk :D
[länk]
Jag tror de har en dyslektiker på internetbutiken. Det står 4790 på "framsidan" och 4970 på produkten.
 
scim skrev:
Instämmer. Jag var först inne på att köpa en billig Meec vinkelslip från Jula, men när jag såg priset på GWS 15 kunde jag inte hålla mig. Kompletterade med en utsugshuv och en diamantslipskiva för att slipa bort plastfärg på putsen i källaren och jävlar vad det gick bra. 9 kvm vägg var renslipade på drygt en timmes jobb, minimalt med damm.
Får man fråga vad det gick på totalt?
Precis det där jag skulle behöva göra i källaren och minimalt med damm är intressant :)

Har iof en Hitachi vinkelslip men har blivit lite såld på blå Bosch i l-boxx...
 
Blev nyfiken på vad en GWS 15-125 CIE kostar i Litauen och frågade Google. Hittade snabbt ett företag som heter Įrankiai som vill ha 449 Litas (ca 1100 SEK). Intressant i sig, men det blir desto intressantare när man jämför deras webshop med Verkters... likheterna är milt uttryckt påtagliga...

http://www.verkter.se/Vinkelslipar/Vinkelslip-Bosch-GWS-15-125-CIE.html
http://www.irankiai.lt/Kampiniai-slifuokliai/Kampinis-slifuoklis-Bosch-GWS-15-125-CIE.html

Verkter.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Irankiai.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FeFFeDoo och 2 till
  • Laddar…
bygga_bo skrev:
likheterna är milt uttryckt påtagliga...
Ha, Ha... Jag tror du är något på spåren! De har till och med "likartade" telefonnummer...
 
ullberg
Hemmakatten skrev:
Järnia i Täby Centrum har konkursutförsäljning. 50% på allt idag och 75% från i morgon. Idag när jag var där precis före stängningsdags fanns det en nöslunga kvar, Stiga, för ordinarie pris 26'. kanske finns kvar i morgon, de öppnar 12.00.
Tack för tipset
ImageUploadedByTapatalk1397748793.190125.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag tog den sista tvåstegaren, en ekebykärran och min kollega en kaffebryggare.

/U
 
  • Gilla
Hemmakatten och 2 till
  • Laddar…
ullberg skrev:
Jag tog den sista tvåstegaren, en ekebykärran och min kollega en kaffebryggare.
Grattis till en bra mycket bättre affär än din kollega. (y)
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
Mikael_L
Haha, det blir alltså en snöfri vinter, nästa vinter. Skönt. :p
 
  • Gilla
Dracule
  • Laddar…
ullberg
Ja, kanske speciellt i dina trakter, den är till landstället i roslagens kustband (Uppsala län så med lite stockholmsk generalisering tänker jag typ hos dig).
 
Hemmakatten
Kul att du hade nytta av mitt tips, ullberg. Skottkärran tänkte jag köpa men hade 17 ärenden kvar på påskhandla-listan så jag orkade inte släpa ner den till bilen.

Och jag har absolut inget emot att det blir snöfritt nästa vinter.:)
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
Kanske inte det vanliga inköpsstället, men Eon har för tillfället bra priser på lite Makitagrejor..... LÄNK

Edit:
Dom sålde en Makita DF330DWE 10,8v dragare för 995kr innan, vilket föranledde detta inlägg, men den har tagit slut under eftermiddagen...
 
Redigerat:
Mikael_L skrev:
Detta är kanske OK. Jag har (som vanligt) inte råkoll ...

Combokit MAKITA LCT303X1 10,8V 1,3Ah 3 delar + 3 batterier
2.112,50 kr

[länk]
Är ett Ok pris i sverige men finns billigare i UK.
 
Bosch GCM 8 SJL finns för 3595 på lindarn.

Med Hornbach prisgaranti fick jag min för 3236 kr. Gäller till imorgon (22/4)
 
  • Gilla
Chiippe
  • Laddar…
Hutafors TG16 och TG20 för 49:- på K-Rauta.

ImageUploadedByTapatalk1398274843.162229.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.