Ryobi?

ImageUploadedByByggahus.se1395944121.408926.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bahco fanns på annonsen om handverktyg, men även 30 % på ryobis sortiment
 
Ni som har köpt gcm 8 sjl+gta 3800 med prisgaranti hos hornbach, kan någon av er lägga upp en kopia på kvittot?

Skulle vara väldigt snällt, igår ville de inte göra en prisgaranti på detta mot lindarn med häyn till att det är 2 paket...
 
gimmok skrev:
Ni som har köpt gcm 8 sjl+gta 3800 med prisgaranti hos hornbach, kan någon av er lägga upp en kopia på kvittot?

Skulle vara väldigt snällt, igår ville de inte göra en prisgaranti på detta mot lindarn med häyn till att det är 2 paket...
När jag handlade min såg var det samma sak. De kunde inte matcha paketpriset då hornbach inte har båda artiklarna under ett artikelnummer. Så jag fick mina grejor matchade mot priset på de separata delarna hos lindarn (eller vem det nu var). Blev väl en hundring eller så dyrare, men fortfarande en bit under lindarns paketpris och en bra bit under hornbachs ordinariepris.
 
Jag köpte som sagt min Bosch GCM8SJL + GTA3800 för 5170kr. Jag hade kanske tur. Kvittot hjälper nog inte, det är deras vilja det hänger på och ska nog mer till än en kopia på nån annans kvitto för att ändra på.

Hornbach i Arlöv/Malmö.
 
Mikael_L
Dom grejar nu nåt vansinnigt med sin hemsida, nu går länken till sågen enbart. :(
Men paketpris såg+bänk för 4790:- står i deras reklamblad, och kanske ett litet tag till i denna länk :D
http://www.beijerbygg.se/webapp/wcs...skiner?errorViewName=AjaxOrderItemDisplayView
Mikael_L skrev:
Bosch GCM8 sjl + 2,5 meters bänken för 4790:- på Beijers.
[länk]

Är kanske inte helt tokigt?
Undrar om man kan byta till 3,8 meters bänken?
 
Mikael_L skrev:
Dom grejar nu nåt vansinnigt med sin hemsida, nu går länken till sågen enbart. :(
Men paketpris såg+bänk för 4790:- står i deras reklamblad, och kanske ett litet tag till i denna länk :D
[länk]
Står även på sidan, än så länge :)
 
Sjukt bra pris på denna GWS 15-125CIE....nästan så man undrar vad det är för fel......:screwy:
 
ullberg
Ja det kändes väldigt bra, speciellt med svenska mått mätt men även lite lägre än de tyska priserna tror jag.

Önskar det var något fel på de vinkelslipar jag redan har...
 
Remne skrev:
Sjukt bra pris på denna GWS 15-125CIE....nästan så man undrar vad det är för fel......:screwy:
Den där sidan är väl något skumt med. Hette den inte boschverktyg.se eller liknande och det var något om att maskinerna inte var ce märkta eller nått.

Eller så har jag blandat ihop den med någon annan
 
Det är lite mysko, eftersom dom tar hutlöst betalt för 12-125CI 2132SEK (inkl) ....
Men 15-125 är en bra maskin, vi köpte en till jobbet och det är riktigt bra riv i den.....
 
Remne skrev:
Sjukt bra pris på denna GWS 15-125CIE....nästan så man undrar vad det är för fel......:screwy:
Den där sidan har kommenterats en del här. Vill minnas att det var bolaget bakom den som verkade vara ett brevlådeföretag på nån adress där det mest bara fanns någon advokat eller så. Sök här på byggahus så kanske nåt hittas.
 
En lätt sadistisk post .. :D

DrBosa skrev:
10% på allt online på Clas Ohlson. Använd koden CLAS30447

Edit: tror den gäller till midnatt, dvs en halvtimme kvar....
Kan ju vara najs för den som går i Worx Landroid 2.0-tankar. 7995kr minus 10%
[länk]
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.