Som inte verkar visas i tapatalk. Vad drygt :(

Inte i byggahus appen heller.

M
XL Bygg Borås står det där

MaxPax skrev:
XL Bygg Borås står det där
Tack

huggan skrev:
Läs rubriken.

awes100 skrev:
Som inte verkar visas i tapatalk. Vad drygt :(
Tapatalk hanterar inte rubriker inuti en tråd.

huggan skrev:
Läs rubriken.
Jag är fullt läskunnig så hade jag sett en rubrik så hade jag läst den... Dåligt dock att rubriken inte syns i tapatalk fast o andra sidan ser jag inte vitsen med rubriker i trådar heller. Men finns dom ska dom såklart synas.

iSnobben skrev:
Jag är fullt läskunnig så hade jag sett en rubrik så hade jag läst den... Dåligt dock att rubriken inte syns i tapatalk fast o andra sidan ser jag inte vitsen med rubriker i trådar heller. Men finns dom ska dom såklart synas.
Har jag sagt att du inte kan läsa eller? Hur ska jag veta att du inte kan se den? Inte alla som läser den och då tipsade jag dig om att det stod i rubriken men det var tydligen ett misstag eftersom du verkar bli irriterad av mitt svar.

huggan skrev:
Har jag sagt att du inte kan läsa eller? Hur ska jag veta att du inte kan se den? Inte alla som läser den och då tipsade jag dig om att det stod i rubriken men det var tydligen ett misstag eftersom du verkar bli irriterad av mitt svar.
Eftersom det är svårt att tolka tonläge i skrift så tyckte jag att det du skrev lät spydigt. Ber om ursäkt för att jag tolkade dig fel!

iSnobben skrev:
Eftersom det är svårt att tolka tonläge i skrift så tyckte jag att det du skrev lät spydigt. Ber om ursäkt för att jag tolkade dig fel!
Okej det var det inte. Inte första gången skrift feltolkas. Måste börja använda mer smileys antar jag :)-

photo.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tack tråden för Bosch-tipsen senaste månaden. Nu måste jag jobba ..

cosworth_81 skrev:
Har halva priset på en del bosch el maskiner bla deras blå multimaskin med batteri GOP 10.8 V-li (tror jag att den heter) i låda för 1250:-
Japp GOP 10.8 för 1250:- (sista) och GST150ce för 1195:- (3 kvar tror jag). Finns även GST90ce för typ 1250:- (2-3 kvar). Hitachi DS18DSL 2x3Ah 1995:- och jag tror DS14DSL kostade 1495:-, osäker. Fanns även Bosch skruvdragare 14V & 18V, och slagborr.

• Gilla
cosworth_81 och 1 till
  • Laddar…
Kul att va till hjälp!

plager skrev:
HIttade en Metabo 216 billigt, men det verkar vara leverans från Tyskland...

[länk]
På Bauhaus i Kalmar hade dom den för 995 förra veckan iaf. Vet ej om dom fortfarande är så billigt.
Även deras stativ var rejält billigt. Minna dock inte priset.

P
reactor skrev:
På Bauhaus i Kalmar hade dom den för 995 förra veckan iaf. Vet ej om dom fortfarande är så billigt.
Även deras stativ var rejält billigt. Minna dock inte priset.
Tack! Skall kolla på Bauhaus i Stockholm.

Tror bauhaus hade den utan slide för det priset. Kan den heta ks216 istället för kgs216?

antnor skrev:
Tror bauhaus hade den utan slide för det priset. Kan den heta ks216 istället för kgs216?

Jag tror bestämt att den jag tittade på var med slide. Dom hade även utförsäljning på kgs254.
Jag köpte ingen men svor över att jag köpte en för 4 veckor sedan när den var dyrare.

Men jag kan ju ha fel i och för sig. Har ju hänt innan. ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.