3 862 936 läst · 13 053 svar
3863k läst
13,1k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 498 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 498 inlägg
Finns den där blandaren någonstans i Stockholm för nedsatt pris? Jag har varit ute efter en sån en längre tid. ´Passar ju bra att köpa den nu. Såg den inte på Jula Kungens kurva dock
Om det är någon som har färsk info att den finns i Stockholm någonstans till nedsatt pris så skulle jag uppskatta om man kan posta det här.
Om det är någon som har färsk info att den finns i Stockholm någonstans till nedsatt pris så skulle jag uppskatta om man kan posta det här.
Om du läste tråden tidigare så skrev jag att det fanns 6 st kl 18.20 idag i Kungens Kurva. Gå in i butiken och gå i den långa gången rakt fram dom låg på vänster sida på en pall mitt i den långa gången ungefär i höjd där det står en byggställning som demo om jag minns rätt.Anna1984 skrev:Finns den där blandaren någonstans i Stockholm för nedsatt pris? Jag har varit ute efter en sån en längre tid. ´Passar ju bra att köpa den nu. Såg den inte på Jula Kungens kurva dock
Dom var prisade till 300 kronor.
Där ser man. Dom måste jag ha missat. 300 kr är ett hyfsat bra pris.oceanis skrev:Om du läste tråden tidigare så skrev jag att det fanns 6 st kl 18.20 idag i Kungens Kurva. Gå in i butiken och gå i den långa gången rakt fram dom låg på vänster sida på en pall mitt i den långa gången ungefär i höjd där det står en byggställning som demo om jag minns rätt.
Dom var prisade till 300 kronor.
Jag har en lösning på problemet nu när byggahusappen är så smidig och man får svar i realtid.
Är det 75% rabatt så tar man sin vara skriver ett inlägg innan man tittar runt lite i butiken och sen har vi läsare 5 minuter på oss att svara.
Efter 5 minuter så kollar man tråden går tillbaka och rycker antalet reavaror baserat på antalet svar och går sedan till kassan.
Man bör kanske ha en vän med som bärhjälp
Är det 75% rabatt så tar man sin vara skriver ett inlägg innan man tittar runt lite i butiken och sen har vi läsare 5 minuter på oss att svara.
Efter 5 minuter så kollar man tråden går tillbaka och rycker antalet reavaror baserat på antalet svar och går sedan till kassan.
Man bör kanske ha en vän med som bärhjälp
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Inga billiga vispar i kungens kurva nu och de i infon kände inte till någonting om det
Men va f-n dom fanns igår på en pall med en stor skylt. Skulle dom ha sålt 6 st under dagen ?
Tror snart på Andy78.s förslag om en telefonkedja
Jag skulle köpt rubbet och levererat till er idag. Men iofs priset var sådant att en byggfirma mycket väl kan köpa upp alla för det var ju billigare än att köpa en lös visp till en annan maskin.
Tror snart på Andy78.s förslag om en telefonkedja
Jag skulle köpt rubbet och levererat till er idag. Men iofs priset var sådant att en byggfirma mycket väl kan köpa upp alla för det var ju billigare än att köpa en lös visp till en annan maskin.
Redigerat:
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Impulsköpte denna arbetslampa i förrgår:
http://www.jula.se/arbetslampa-led-450lm-5w-427605
Har använt den stenhårt i två dagar nu och är bara jättenöjd.
Så liten så att den går ner i spikfickan i arbetsvästen, har utfällbart (och vinklingsbart) fotstöd, magnet och hängkrok på baksidan att fästa med.
230V laddare + 12V billaddare ingår.
Har två ljusstyrkor att välja på.
Lyser starkt som f*n om man kan få den 1-2 meter ifrån där man grejar.
Jag har dessa två dagar gått från arbetsställe till arbetsställe hela dagarna, och lampan har varit guld värd.
Den lyser betydligt länge än de 2-3 timmar som är specat, den står just nu och lyser för att laddas ur för en uppladdning inatt. Den kanske inte klarar 8 timmar (jag vågar iaf inte lova), men minst 6 timmar (när jag tänker efter har jag nog kört mest på den lägre ljusstyrkan, det skiljer inte så fantastiskt mycket.).
Men uppladdningstiden är dock inte sorgespecad, det tog nog minst 4 timmar i går kväll.
Ett kalasköp för den som behöver en väldigt smidig, ljusstark och portabel arbetsbelysning.
http://www.jula.se/arbetslampa-led-450lm-5w-427605
Har använt den stenhårt i två dagar nu och är bara jättenöjd.
Så liten så att den går ner i spikfickan i arbetsvästen, har utfällbart (och vinklingsbart) fotstöd, magnet och hängkrok på baksidan att fästa med.
230V laddare + 12V billaddare ingår.
Har två ljusstyrkor att välja på.
Lyser starkt som f*n om man kan få den 1-2 meter ifrån där man grejar.
Jag har dessa två dagar gått från arbetsställe till arbetsställe hela dagarna, och lampan har varit guld värd.
Den lyser betydligt länge än de 2-3 timmar som är specat, den står just nu och lyser för att laddas ur för en uppladdning inatt. Den kanske inte klarar 8 timmar (jag vågar iaf inte lova), men minst 6 timmar (när jag tänker efter har jag nog kört mest på den lägre ljusstyrkan, det skiljer inte så fantastiskt mycket.).
Men uppladdningstiden är dock inte sorgespecad, det tog nog minst 4 timmar i går kväll.
Ett kalasköp för den som behöver en väldigt smidig, ljusstark och portabel arbetsbelysning.
Det har blivit många inlägg om Julas rea, så nu är det dags för nått nytt.
Var på Biltema i Helsingborg idag, de har också rea! (vet inte om det gäller fler butiker)
Var mest infästningsmateriel och byggartiklar för badrum, men även lite annat.
Köpte bla balkskruv till löjligt lågt pris..
http://www.biltema.se/sv/Bygg/Faste...at-galvaniserat/Byggplatskruv-platbalk-87849/
Var på Biltema i Helsingborg idag, de har också rea! (vet inte om det gäller fler butiker)
Var mest infästningsmateriel och byggartiklar för badrum, men även lite annat.
Köpte bla balkskruv till löjligt lågt pris..
http://www.biltema.se/sv/Bygg/Faste...at-galvaniserat/Byggplatskruv-platbalk-87849/