frav skrev:
Okej, då missade jag det, men jag var där precis vid stängningsdax igår & de ropade ut att nu var det 5min kvar. Fick ivf med mig det jag avsett att köpa.

Men vilken sänksåg var det ? 1000w eller 1200w ?
[länk]
[länk]
på rean på jula i Linköping hade de 1000w för 249,50:- 3 st kvar

frav skrev:
Okej, då missade jag det, men jag var där precis vid stängningsdax igår & de ropade ut att nu var det 5min kvar. Fick ivf med mig det jag avsett att köpa.

[länk]
[länk]
Jag vet inte. Jag tittade inte så noga och köpte ingen själv.

frav skrev:

[länk]
[länk]
Det är 1000w är det på rean! (utgående modell)
En sak att tänka på är att sågskenan till 1000w sågen är också utgående och slut på de flesta ställen, skenan till 1200w sågen passar inte till den mindre, jag ska tillverka en egen.

Eller så gör man som jag gjorde, köpte Scheppach-skenor på Bauhaus som även finns i längre längd. Passar utmärkt till den lilla sänksågen från Jula. Bilderna på kartongerna är likadana mellan Jula och Scheppach. Klingan på Meec-sågen är till och med märkt Scheppach. :)

• Gilla
Montören
  • Laddar…
Tvåa på bollen! Samma skena som på Bauhaus på Harald

RS-component har 20% på det mesta i morgon tisdag. Kod S4RD20

Jag köpte en liknande på ebay.co.uk för knappt två månade sen ungefär :)
Dock inte provat den ännu
Ska polera lyktglas med den :)
Jag köpte den av en säljare direkt så inte via ebay men det va där jag hittade den.
Det stod att han inte skickade till sverige men när jag frågade så gick det bra
Tror frakten på bara den går på ca 80 pengar och maskinen 300 kanske.
Säljare heter mdabitec så hittar du honom så fråga om att skicka till sverige. Jag hittade honom när jag sökte på mirka gold har jag för mig.

Redigerat:
Ok :) jag tänkte använda den till samma sak :) de va billigt. Lust o skicka länken?

Lyckades hitta den :)
http://m.ebay.co.uk/itm/131022615139
Ett tips är att söka på mirka gold 3" föe att få tag på papper att slipa med dem är grymt mycket billigare i england än här
Möjligt att han har dem med åt dig :)
Nu ska jag in på jula i Kalmar och sen om det finns några reafynd att göra

Kanon! Tackar :) hoppas du hittar nåt kul på jula :)

För er i Kalmartrakten som är intresserade av sänksågen som nästan skänks bort på jula så finns det 8 st på jula i Kalmar var där nyss så det är färsk fakta ;-)

Sauer200str skrev:
För er i Kalmartrakten som är intresserade av sänksågen som nästan skänks bort på jula så finns det 8 st på jula i Kalmar var där nyss så det är färsk fakta ;-)

Men inga skenor när jag var där. Någon som vet om några andra skenor passar?
Och sist när jag tänkte köpa så hittade jag dom inte, var ligger dom nu?

reactor skrev:
Men inga skenor när jag var där. Någon som vet om några andra skenor passar?
Och sist när jag tänkte köpa så hittade jag dom inte, var ligger dom nu?
Se inlägg #1129 och #1130 :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.