plager skrev:
HIttade en Metabo 216 billigt, men det verkar vara leverans från Tyskland...

[länk]
Fast om man nu skall köpa från tyska amazon, så är det väl bättre att gå in på amazon.de? Då gäller ju deras garantier osv. Priset är samma, eftersom de länkar säljet. De jagar med all säkerhet provision.
 
reactor skrev:
Jag tror bestämt att den jag tittade på var med slide. Dom hade även utförsäljning på kgs254.
Jag köpte ingen men svor över att jag köpte en för 4 veckor sedan när den var dyrare.

Men jag kan ju ha fel i och för sig. Har ju hänt innan. ;)
Isåfall grymt pris! Nästan så att jag måste komplettera min otympliga 717xps med en metabo 8-tummare då :)
 
reactor skrev:
Jag tror bestämt att den jag tittade på var med slide. Dom hade även utförsäljning på kgs254.
Jag köpte ingen men svor över att jag köpte en för 4 veckor sedan när den var dyrare.

Men jag kan ju ha fel i och för sig. Har ju hänt innan. ;)
Bauhaus har ju prisgaranti så det är väl bara att knalla in med ditt kvitto och kvittera ut lite pengar. Om du köpte den där såklart 😃
 
Dewalt DW 770 kap/gersåg för 2195 kr på Bauhaus i Löddeköpinge.
dwalt.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
DrBosa skrev:
Dewalt DW 770 kap/gersåg för 2195 kr på Bauhaus i Löddeköpinge.
[bild]

Kan man utnyttja prisgarantin?? ;)
 
Redigerat:
Bara av bilderna kan man döma ut det direkt, tjockt och klumpigt gods skvallrar om dålig kvalitet.
 
Va det i kalmar så kan du utnyttja prisgarantin för duabhuset i mönsterås ligger inte långt bort och dem har den för 1675 :)
 
frav skrev:
Kanske här finns något intressant?
[länk]
Min erfarenhet av Tools i Mölndal är att de är snordyra, jag har aldrig lyckats fynda där. Är de annonserade priserna plus moms? Texten är för liten för att jag skall kunna läsa på mobilen
 
ImageUploadedByByggahus.se1393484204.127114.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
är det här bra pris i sverige?
 
Såg & ställning alltså.
Tänkte det kunde vara bra att handla lokalt i min stad ifall det krånglar.
 
pianist skrev:
Såg & ställning alltså.
Tänkte det kunde vara bra att handla lokalt i min stad ifall det krånglar.
Detta paket kostar vanligtvis 5595 kr på minst 2 nätbutiker (kolla prisjakt). Jag tog med det paketpriset till Hornbach och fick såg+bord för knappt 5100kr.

Du avgör såklart om det är bra pris för att vara lokalt.
 
Jo.
Kanske värt en 300:- att handla lokalt....
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.