Cheesen
  • Ikonisk Batmobile från 1989 – LEGO DC Batmobile: Batman mot The Joker (76224) väcker dramatiken och spänningen från den klassiska filmen från 1989 till liv
Ja det kan väl inte bli bättre :) Amazon står då som säljare så jag skulle då inte tvekat om jag inte redan hade två av maskinerna..
https://amzn.to/462O99j
Bild på Bosch verktygssats inklusive borr, förare, batterier, laddare och väska, med prisinformation och köpalternativ online.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Webbsida med Bosch verktyg, reaerbjudanden, betyg och priser visas. (elektriska verktyg, sågar, borrhammare, skruvdragare)
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://amzn.to/3SBqHx6
Många bra ernjudanden på blåa...
 
  • Gilla
Utsliten och utdömd
  • Laddar…
Ojoj. Inte bra för plånboken😬
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
Cheesen
T trojlee skrev:
Ojoj. Inte bra för plånboken😬
Du får ta av julklappspengen,
 
  • Gilla
Nyikåk
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
  • Ikonisk Batmobile från 1989 – LEGO DC Batmobile: Batman mot The Joker (76224) väcker dramatiken och spänningen från den klassiska filmen från 1989 till liv
Ja det kan väl inte bli bättre :) Amazon står då som säljare så jag skulle då inte tvekat om jag inte redan hade två av maskinerna..
[länk]
[bild]
[bild]
[länk]
Många bra ernjudanden på blåa...
Det översta är som sagt ett mycket bra erbjudande på tre mycket bra maskiner.
Jag har alla tre. Gul ansikts-emoji med stora ögon och öppen mun som tyder på chock eller förvåning.
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
G Gudahov skrev:
Det översta är som sagt ett mycket bra erbjudande på tre mycket bra maskiner.
Jag har alla tre. [bild]
Någon som sett en vettig vindstrappa/lucka på någon rea eller utförsäljning?
Kikade på Bauhaus Bromma förra helgen men såg ingen då...


/Jocce
 
Jocce81 Jocce81 skrev:
Någon som sett en vettig vindstrappa/lucka på någon rea eller utförsäljning?
Kikade på Bauhaus Bromma förra helgen men såg ingen då...


/Jocce
Håller med utkik efter en Royal Polar till vettigt pris :)
 
  • Gilla
Jocce81
  • Laddar…
G Gudahov skrev:
Det översta är som sagt ett mycket bra erbjudande på tre mycket bra maskiner.
Jag har alla tre. [bild]
Behöver en ny dragare. Har redan en gdx, och inget jättebehov av borrhammaren. Men bra pris som sagt. Kanske ska köpa det och sälja det som inte behövs 😅 en gsr 18v-55 är det jag tänkte köpa
 
  • Gilla
Gudahov
  • Laddar…
F Fixarjon skrev:
Behöver en ny dragare. Har redan en gdx, och inget jättebehov av borrhammaren. Men bra pris som sagt. Kanske ska köpa det och sälja det som inte behövs 😅 en gsr 18v-55 är det jag tänkte köpa
Varför inte sikta på en med flexi chuck?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Varför inte sikta på en med flexi chuck?
Vilken är detta då? Vad är flexi chuck 😅
 
Clas Olson har sänkt priset på tre av sina dewalt verktygspaket med runt 50%. Gjorde stickprov på pricerunner och det verkar som att det ordinarie priset inte är helt uppåt väggarna jämfört med konkurenterna.

https://www.clasohlson.com/se/search?text=dewalt
 
  • Rea på DeWalt elverktyg, inkluderar borr, såg, förvaringslådor, 50% rabatt, Clas Ohlson webbsida.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Gudahov och 8 till
  • Laddar…
M mahus skrev:
Clas Olson har sänkt priset på tre av sina dewalt verktygspaket med runt 50%. Gjorde stickprov på pricerunner och det verkar som att det ordinarie priset inte är helt uppåt väggarna jämfört med konkurenterna.

[länk]
Lockande! Någon som vet om man kan använda någon styrskena till cirkelsågen? Dewalts egna verkar inte fungera.
 
AXS
L Luki5 skrev:
Lockande! Någon som vet om man kan använda någon styrskena till cirkelsågen? Dewalts egna verkar inte fungera.
"Hi there, I'm afraid the DCS391 was not designed to be compatible with any kind of guide rail as far as I'm aware"

Fick jag som svar via google. :(
 
  • Gilla
Luki5
  • Laddar…
L Luki5 skrev:
Lockande! Någon som vet om man kan använda någon styrskena till cirkelsågen? Dewalts egna verkar inte fungera.
Tänkte "det måste ju gå" och kollade på min men det var tydligen DCS572.
DCS391 som är i paketet har bara enklare anhåll på bilderna och inga spår för skenor i bottenplattan som på DCS572.
 
  • Gilla
Luki5
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.