Detta måste vara ett kanonpris!

Bosch Professional 12V borrskruvdragare, blå förvaringslåda, batterier, laddare, adaptrar, reklam för Black Friday-deal.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag betalade 2657:- för min för två år sedan. För några veckor sedan låg den på runt 3600:-
 
Alfredo Alfredo skrev:
Detta måste vara ett kanonpris!

[bild]

Jag betalade 2657:- för min för två år sedan. För några veckor sedan låg den på runt 3600:-
Betalade 2207 kr hos DUAB 2021-09-02 efter tips i denna tråd :)
Köpte då skruvdragaren i väska med tillbehören utan batteri/laddare samt batteri+laddare i separat paket.

EDIT: Smidig borrmaskin för de mindre ställena. Bra komplement om man redan har en 18V skruvdragaren(t.ex.Makita DDF484 eller Milwaukee M18 ONEDD2)
.
 
25-pack t20 eller PZ2 torsionsbits på Bauhaus Botkyrka för 20 kr styck

Samling nya gula och svarta Dewalt verktygstillbehör i genomskinliga plastbehållare på bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Chentin och 1 till
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Finns redan tipsat om [länk]
En bild säger mer än tusen ord. :D
 
  • Gilla
Gudahov
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Detta måste vara ett kanonpris!

[bild]

Jag betalade 2657:- för min för två år sedan. För några veckor sedan låg den på runt 3600:-
Ungefär samma som förra Black Friday när jag köpte min :)
 
  • Gilla
Gudahov
  • Laddar…
MrJay
Alfredo Alfredo skrev:
Detta måste vara ett kanonpris!

[bild]

Jag betalade 2657:- för min för två år sedan. För några veckor sedan låg den på runt 3600:-
Köpte den 3 månader sedan för 2500kr
 
https://www.jula.se/catalog/verktyg...l&utm_campaign=Saturday-Black-Friday-26.11.22

Ett sjujäkla bra pris på en bra skruvdragare med 2 bra batterier(dom har dom extra pinsen för HP-maskiner) OCH snabbladdare!
Jag köpte det paketet på en annan rea för ~2200kr i somras, värt varenda krona då. Enda klagomål(eller, mer en vanesak) är att det är en liten trigger-lag på skruvdragaren. Den har rejält med kraft dock och är väldigt lätt, så den lilla petitessen kan iaf jag leva med. Som konkret exempel borrade jag ett ~4dm djupt 14mm hål med spiralborr märke billigt i en stock utan minsta ansträngning.

Men oavsett, för det priset så är det typ "köp 2 batterier och en snabbladdare, få en skruvdragare på köpet"
 
  • Gilla
Cjnilsson2 och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Detta måste vara ett kanonpris!

[bild]

Jag betalade 2657:- för min för två år sedan. För några veckor sedan låg den på runt 3600:-
2198kr nu
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Två röda och svarta Bessey skruvstycken, metallskenor, produktförpackning, online-shopping, prisvisning, Amazon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Väldigt bra pris på bessey kre30 2 pack!
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.