H Martinstrath skrev:
[bild] Väldigt bra pris på bessey kre30 2 pack!
1.638:- kostar dom när jag kollar.
 
L Lucif3r skrev:
[länk]

Ett sjujäkla bra pris på en bra skruvdragare med 2 bra batterier(dom har dom extra pinsen för HP-maskiner) OCH snabbladdare!
Jag köpte det paketet på en annan rea för ~2200kr i somras, värt varenda krona då. Enda klagomål(eller, mer en vanesak) är att det är en liten trigger-lag på skruvdragaren. Den har rejält med kraft dock och är väldigt lätt, så den lilla petitessen kan iaf jag leva med. Som konkret exempel borrade jag ett ~4dm djupt 14mm hål med spiralborr märke billigt i en stock utan minsta ansträngning.

Men oavsett, för det priset så är det typ "köp 2 batterier och en snabbladdare, få en skruvdragare på köpet"

https://www.toolab.se/hikoki-verktygspaket-kombokit-kc18dbsl-18v-hsc-2x50ah?gclid=Cj0KCQiAsoycBhC6ARIsAPPbeLsv-7qD_M4k6AftbF5WMFE-xPuYDE_hkvOVWBY2lBfDOgKcbkeyAqcaAmOIEALw_wcB


Och här ett fint alternativ för de som inte vill börja samla på Ryobi-batterier eller tycker deras erbjudanden är så sjujäkla prisvärda :p
Hikoki borstlösa 18 V borrmaskin och slagskruvdragare m 2x5 Ah, laddare och systainer för 2700kr
 
  • Gilla
Trafikverket1 och 2 till
  • Laddar…
Redigerat:
  • Gilla
Chentin och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Kolla där nere, det är inte lägsta priset som visas överst.

Jag slog till! :cool:(y)

[länk]
O nu slut:crysmile:
 
  • Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Fasiken att man missade Bessey tvingarna. Har suktat efter dem länge men har redan så mycket tvingar och dom är så dyra.

dryga trehundringen för en Starett combination square:
[länk]
406,36kr ink moms och frakt till Sverige.
Någon som vet om man kan fästa ”handtaget” vid någon annan längre stålskala?
 
  • Gilla
SamiHus
  • Laddar…
L Lilllen skrev:
406,36kr ink moms och frakt till Sverige.
Någon som vet om man kan fästa ”handtaget” vid någon annan längre stålskala?
Svarar på min egen fråga: En vanlig stålskala går i alla fall inte, då dessa har ett spår i mitten. Vill man komma billigare undan så kan man kanske köpa denna:
https://www.amazon.se/Bahco-CS300-Kombinationsvinkel-Silver-Orange/dp/B001OXGTZW/
Men, när man läser recensionerna så har inte alla fått en vinkelrät… och åtminstone vissa har fått en som saknar 0,5mm i ändarna. Kollade om den fanns i någon fysik butik i närheten så man kan kolla det egna exemplaret, men det gjorde den inte…
 
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Kolla där nere, det är inte lägsta priset som visas överst.

Jag slog till! :cool:(y)

[länk]

Härligt att någon lyckades knipa några! Hur många blev det? Själv köpte jag 4st 2-pack men i efterhand så skulle jag nog tagit någon till
 
H Martinstrath skrev:
Härligt att någon lyckades knipa några! Hur många blev det? Själv köpte jag 4st 2-pack men i efterhand så skulle jag nog tagit någon till
Slog till på ett par.(y)
Tack för tipset!
 
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Fasiken att man missade Bessey tvingarna. Har suktat efter dem länge men har redan så mycket tvingar och dom är så dyra.

dryga trehundringen för en Starett combination square:
[länk]
Tack för tipset, perfekt som present! Plus att jag nog behövde en extra själv :lying:
 
  • Gilla
Handhyveln och 1 till
  • Laddar…
L Lilllen skrev:
406,36kr ink moms och frakt till Sverige.
Någon som vet om man kan fästa ”handtaget” vid någon annan längre stålskala?
S Screew skrev:
Rätt bra priser på AVA högtryckstvättar på Mekonomen

[länk]
Är dom där Ava något att ha? I jämförelse med tex Kränzle eller Kärcher?
Behöver en ny men känner inte till Ava mer än att man sett dem här på forumet.
 
S
SamiHus SamiHus skrev:
Är dom där Ava något att ha? I jämförelse med tex Kränzle eller Kärcher?
Behöver en ny men känner inte till Ava mer än att man sett dem här på forumet.
Jag har ingen aning, köpte en på chans. Vi får se hur bra den är. Min Kärcher gick sönder så jag har den att jämföra med iallafall
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.