B Bosse63 skrev:
Jag förstår att du valde att ringa Bauhaus istället ;)
Jag fick rabattkoden med email, så jag antar att den har skickats till de som de redan har en kundrelation till. Alltså, den är öppen för alla så tillvida att den inte är personlig, men inte tillgänglig publikt utan skickad till tidigare kunder/kontoinnehavare. Se bilden nedan.

Passa er här, jag försökte prismatcha en Dwe7485 med bord i somras på bauhaus mot proffsmagasinets pris. Proffsmagasinet hade en banderoll överst på hemsidan med 10% rabatt men bauhaus vägrade prismatcha och påstod att koden var personlig trots att vem som helst kunde använda den.
 
  • Gilla
Bosse63
  • Laddar…
E Etnoy skrev:
Makita dmr203 högtalare, felpris 164 kr + 8 kr frakt.

[länk]

Tveksam säljare dock
Det är ju uppenbart en scam!
Köp inte!!
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
H
Amazon betalar tillbaka pengarna om säljaren tjorvar och det inte dyker upp någon vara.
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Det är ju uppenbart en scam!
Köp inte!!
Snarare någon som har missat att ange rätt valuta.
 
  • Gilla
Appendix och 3 till
  • Laddar…
Slöjddetaljer har ett par stycken olika bildhuggarjärn av Pfeil till halva priset! Inte ofta man ser det så bara att köpa!!


En vis man sade en gång att den man som flest saker har, han vinner. (Tror det var Yoda)
 
  • Gilla
Huzzbutt
  • Laddar…
K kniv skrev:
Makita MLT100N för 4799:-

Vet inte vilken kvalité sågen håller i jämförelse med andra men 4800:- på Jula nu är ju bra pris jämfört med ordinarie pris och andra butiker som ligger på 6000:-


[länk]
Så prismatchar du den mot Hornbach och
betalar 4409:-:cool:
 
  • Gilla
Etnoy
  • Laddar…
S Skogsmusen skrev:
Så prismatchar du den mot Hornbach och
betalar 4409:-:cool:
Om man har turen att bo nära en hornbach som lagerför den... Det gör inga häromkring...
 
  • Skärmbild av en produktsida för Makita klyvsåg MLT100N med pris och specifikationer, hemleverans inte möjlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det kanske redan har varit uppe, men Swedol kör sista dagarna på Swedoldagarna denna vecka.
https://www.swedol.se/swedoldagar
Jag har inte priskollat, men det brukar kunna gå att hitta en del till bra pris. Lägg märke till att deras kampanjblad är exkl. moms.
 
  • Gilla
JFrisk och 1 till
  • Laddar…
B Bosse63 skrev:
Det kanske redan har varit uppe, men Swedol kör sista dagarna på Swedoldagarna denna vecka.
[länk]
Jag har inte priskollat, men det brukar kunna gå att hitta en del till bra pris. Lägg märke till att deras kampanjblad är exkl. moms.
Jobbar du på swedol? Det här känns mer som reklam än tips om jag ska vara ärlig.
 
  • Gilla
Bosse63 och 1 till
  • Laddar…
K
B Bosse63 skrev:
Det kanske redan har varit uppe, men Swedol kör sista dagarna på Swedoldagarna denna vecka.
[länk]
Jag har inte priskollat, men det brukar kunna gå att hitta en del till bra pris. Lägg märke till att deras kampanjblad är exkl. moms.
Var ruskigt krångligt med datum för när respektive butik hade sina dagar. Inte riktigt så att de var samma i hela kedjan direkt...
 
K kniv skrev:
Var ruskigt krångligt med datum för när respektive butik hade sina dagar. Inte riktigt så att de var samma i hela kedjan direkt...
Men vad tydligt att man inte bör handla där till ord pris då man på så många olika leverantörer kan ge 20-30% vid ett sånt jippo
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Jobbar du på swedol? Det här känns mer som reklam än tips om jag ska vara ärlig.
Det gör jag inte, dock svårt att priskolla en hel kampanj. Ibland dyker det upp tips typ "25% på allt i butik X", så jag tänkte att jag skulle dela något liknande det.
Jag har anmält inlägget ovan då syftet inte är att det ska uppfattas som reklam, men det framgår väl tyvärr av svaren vad det handlar om.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.