Har svårt att se problemet med ett tips om Swedoldagarna som är årligt återkommande. Det är ju rätt dyrt från början på Swedol, men vissa saker är det bra pris på dessa dagar. Inte varje år, men då och då.
 
  • Gilla
Lilllen och 6 till
  • Laddar…
B Bosse63 skrev:
Det gör jag inte, dock svårt att priskolla en hel kampanj. Ibland dyker det upp tips typ "25% på allt i butik X", så jag tänkte att jag skulle dela något liknande det.
Jag har anmält inlägget ovan då syftet inte är att det ska uppfattas som reklam, men det framgår väl tyvärr av svaren vad det handlar om.
Och då är det ju ingen tips.

Då Kan jag lika gärna säga "kolla amazon. De har bra priser" :D Det hjälper ju itne dig....

Jag vill ju gärna ha tips om vilket verktyg som är till bra pris :)
 
  • Gilla
hus520 och 2 till
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Och då är det ju ingen tips.

Då Kan jag lika gärna säga "kolla amazon. De har bra priser" :D Det hjälper ju itne dig....

Jag vill ju gärna ha tips om vilket verktyg som är till bra pris :)

Men nu är det inte bara du som läser tråden och jag uppskattade iallafall tipset.
 
  • Gilla
  • Arg
Lilllen och 8 till
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Och då är det ju ingen tips.

Då Kan jag lika gärna säga "kolla amazon. De har bra priser" :D Det hjälper ju itne dig....

Jag vill ju gärna ha tips om vilket verktyg som är till bra pris :)
Jag förstår vad du menar men delar inte bilden. Om Amazon kör kampanj på hela eller delar av sortimentet kan det ju vara ett tips till någon som normalt inte kollar in den butiken. Att bara peka på en butik till ordinarie pris är ju inte syftet.

Hursomhelst, min mening var inte att gör reklam för en specifik butik. Jag har som sagt anmält mitt inlägg ovan och kryper tillbaka under min sten igen. Det var inte meningen att uppröra er så.

Allt gott!
 
  • Älska
  • Gilla
amatörsmurf och 2 till
  • Laddar…
B Bosse63 skrev:
Jag förstår vad du menar men delar inte bilden. Om Amazon kör kampanj på hela eller delar av sortimentet kan det ju vara ett tips till någon som normalt inte kollar in den butiken. Att bara peka på en butik till ordinarie pris är ju inte syftet.

Hursomhelst, min mening var inte att gör reklam för en specifik butik. Jag har som sagt anmält mitt inlägg ovan och kryper tillbaka under min sten igen. Det var inte meningen att uppröra er så.

Allt gott!
Kryp inte så långt under!
Jag vill ha fler tips! (y)
 
  • Gilla
  • Älska
Frasse99 och 15 till
  • Laddar…
Jula kör kampanj på Kärcher WD6 Premium till priset 1799:-
 
  • Gilla
Chentin och 1 till
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Och då är det ju ingen tips.

Då Kan jag lika gärna säga "kolla amazon. De har bra priser" :D Det hjälper ju itne dig....

Jag vill ju gärna ha tips om vilket verktyg som är till bra pris :)
Kom Igen, anmäl posten om du inte anser den passar så får moderatorn bestämma vad som hör hemma här eller inte. Vad just du och dina anhängare tycker är lika intressant som du tyckte "tipset" i fråga var. Vem vet, kanske bor någon nära butiken och tycker den fysiska kontakten är värd en slant, ibland handlar det inte bara om att hitta absolut lägsta priset.

Skulle säga att vilket tips som helst är bättre än de oändliga offtopic vi får se då och då.

Och ja, jag kunde valt att anmäla din post men du hade par likes så då kan det vara en poäng i att posta.
 
  • Gilla
TriNitro och 2 till
  • Laddar…
Redigerat:
  • Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Den här bättre och billigare:
1735:- på [länk] fri frakt.
1693:- på [länk] fri frakt till postombud.

Nilfisk - Multi II 30 T Inox VSC EU
[bild]
[länk]
Den är riktigt bra (y)
 
  • Gilla
pappel
  • Laddar…
T
D Dilato skrev:
Den här bättre och billigare:
1735:- på [länk] fri frakt.
1693:- på [länk] fri frakt till postombud.

Nilfisk - Multi II 30 T Inox VSC EU
[bild]
[länk]
Fick precis hem min. Köpte den på Claes Ohlson för 1395kr. Håll utkik där så kanske priset återkommer inom kort.
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Den här bättre och billigare:
1735:- på [länk] fri frakt.
1693:- på [länk] fri frakt till postombud.

Nilfisk - Multi II 30 T Inox VSC EU
[bild]
[länk]
Hade taget det där testet med en skopa salt, främsta punkten handlar om att Nilefisk har längre slang. Kärcher har dock förlängare som är ett måste om man använder dammsugaren till bilen.

De lyfter också fram att Nilefisken är lätt att dra över trösklar trotts att den nästan faller i videon. Inga tunnor med hög tyngdpunkt och små hjul klarar trösklar utan hjälp(Nilefisk = Kärscher = storlek på fronthjulen). Jag föredrar låga dammsugare som faktiskt går att dra över hinder utan att vara rädd att de ska falla och gå sönder vilket intäffade en biltema tunna jag hade förr.

Nilefisken verkar sakna dräneringsuttag i botten vilket är nice när man suger stora mängder vatten.

Så vad vill jag ha sagt? Att Kärsher är bättre? Nej, känn och kläm, titta på vad det finns för tillbehör som kan behövas o.s.v.
 
Redigerat:
  • Gilla
Appendix och 3 till
  • Laddar…
Proffsproduktershop har rea på hålsågar. Jag tycker det verkar vara ganska bra, och jag hade nog slagit till på satsen med 14 delar för under tusingen om jag inte redan hade haft för många hålsågar. Man måste ange 5050 i kassan och då blir det det 50% rabatt

https://www.proffsproduktershop.se/utforsaljning/bosch-halsagar/
 
  • Set med Bosch hålsågar i väska, enskild hålsåg och hålsågsadapter, samt reklam för 50% rabattkod.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
D Dilato skrev:
Den här bättre och billigare:
1735:- på [länk] fri frakt.
1693:- på [länk] fri frakt till postombud.

Nilfisk - Multi II 30 T Inox VSC EU
[bild]
[länk]
Den är dock hopplös att koppla till maskiner då "böjen" inte går att ta bort utan våld.
Värdelös till en slipmaskin eller till en kap-/gersåg som står mot en vägg mao.
 
P poba53 skrev:
Jula kör kampanj på Kärcher WD6 Premium till priset 1799:-
Det här var precis vad jag har gått och väntat på.
Tittade om det gick att prismatcha mot Hornbach eller Bauhaus, men det verkar vara olika EAN-nummer på dom olika maskinerna.
Någon som vet vad maskinen på Jula har för EAN-kod?
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
M mahus skrev:
Proffsproduktershop har rea på hålsågar. Jag tycker det verkar vara ganska bra, och jag hade nog slagit till på satsen med 14 delar för under tusingen om jag inte redan hade haft för många hålsågar. Man måste ange 5050 i kassan och då blir det det 50% rabatt

[länk]
Tack så mycket för det!
Ett hålsågskit på väg hitåt!(y)
 
  • Gilla
mahus
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.