X xxx.maws skrev:
Wiha VDE slim, Spår / PH för 244kr, är väl under halva priset jämfört vad dom brukar kosta.
Tackar, skumt att det inte dök upp till det priset direkt när jag sökte, men under andra säljare fanns det med. Nu är ett kit beställt!
 
L Lilllen skrev:
Tackar, skumt att det inte dök upp till det priset direkt när jag sökte, men under andra säljare fanns det med. Nu är ett kit beställt!
Kan eventuellt ha att göra med att det endast fanns 4 i lager hos Amazon, så efter dom gick så blev det nästkommande säljare som kom upp.
 
S Skogsmusen skrev:
Makita DHR 171Z 18v.
Amazon idag 1215.35 prismatchar mot Hornbach som tar 1690:- så betalas det endast 1094:-
köpte och gick igenom HBs prisgaranti idag. Tack tack! nu håller jag tummarna för en liknande deal med deras 680 cirkelsåg.
 
  • Gilla
john.h och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Lilllen
  • Laddar…
J
K Kacper skrev:
Knipex Tångnyckel (250mm) 86 05 250 för 369kr är bra pris, trevlig verktyg också, synd att jag inte behöver en till

[länk]

Redigera:
Finns den varianten också (250mm) 86 03 250
[länk]
Synd det inte var sånt pris på storlekarna mindre. Har också redan en 250mm, och det är ett av mina bästa verktygsköp!
 
Vad är "grepvidden" på en 250mm tång? Amazon har ju för vana att slarva med data...
 
R roli skrev:
Vad är "grepvidden" på en 250mm tång? Amazon har ju för vana att slarva med data...
Enligt skalan på tången som syns på produktbilderna, 52mm.
 
Ahh, den skalan såg jag inte :oops:.
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
J JeLö skrev:
52mm

Ser att även Clas Ohlsson sänkt priset på den. Kostade ca 500 när jag köpte min där.

[länk]
Oj, det har jag missat, kostade strax under 600 när jag köpte, då var det inte så bra tips kanske
 
K Kacper skrev:
Oj, det har jag missat, kostade strax under 600 när jag köpte, då var det inte så bra tips kanske
Jodå bra tips, den svarta varianten på Clas brukar ju vara billigare än de andra. (Tänkt för lite grövre jobb enligt produktbilderna, den förnicklade för kromat VVS etc..)
 
  • Gilla
Kacper
  • Laddar…
K Kacper skrev:
Oj, det har jag missat, kostade strax under 600 när jag köpte, då var det inte så bra tips kanske
Klart det är ett bra tips, den är billigare nu! (y)
 
  • Gilla
Kacper
  • Laddar…
J
J john.h skrev:
Jodå bra tips, den svarta varianten på Clas brukar ju vara billigare än de andra. (Tänkt för lite grövre jobb enligt produktbilderna, den förnicklade för kromat VVS etc..)
Ah, den förnicklade jag köpte där en gång i tiden. Det är för just kromade rörkopplingar den är så bra! Skadar inte kromet på hörnen som fast nyckel eller skiftnyckel kan göra.
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
Inte verktyg och inte vet jag om det är bra pris, men rabatt är det i alla fall som "frugan" sa...

https://www.ledgrossisten.se/

Reklambild för LEDgrossisten med texten "Flyttstädning på gång! Rabattkod FLYTT ger dig extra 20% rabatt
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.