Vad jag vet har de fortfarande inte börjat sälja saker i sin "butik", man hänvisas till utlämningsstället i Kungenskurva, vilket är just ett utlämningsställe, inte en butik.

B Bosse63 skrev:
För er som inte sett så har Proffsmagasinet kampanj på Dewalt mm. Funkar att prismatcha hos Bauhaus.
Dock finns en rabattkod för ytterligare 10% på proffsmagasinet. Nån som vet om man kan prismatcha på Bauhaus mot pris inkl. Rabattkod?
Var hittar man denna rabattkupong:surprised:, eller man måste vara medlem på proffsmagasinet för att få tillgång till denna.
Anledningen till min fråga är: Jag valde att ringa till Bauhaus kundtjänst när lilleman nu skulle ”nattas”, det var det eller att titta på masha och björnen:sick:.
Är rabattkupongen till för vem som helst så prismatchar Bauhaus mot detta.
Exempel: du hittar en vara för 100:- som proffsmagasinet har kampanj på och sen använder du din 10% rabattkupong, dvs ditt nya pris blir 90:-, då är det det som Bauhaus prismatchar mot och du betalar 79.20.
Och tjejen som jag som jag pratade med på Bauhaus kundtjänst sa att det är OK att hänvisa till henne som referens.
Hon heter Frida.

Jag förstår att du valde att ringa Bauhaus istället ;)
Jag fick rabattkoden med email, så jag antar att den har skickats till de som de redan har en kundrelation till. Alltså, den är öppen för alla så tillvida att den inte är personlig, men inte tillgänglig publikt utan skickad till tidigare kunder/kontoinnehavare. Se bilden nedan.

• Reklambild för DEWALT kampanj med texten "10% EXTRA RABATT" samt en rabattkod "SBD10".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Qjanto och 1 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Dwe7485 med sågbord borde gå att få för ca 5400 om man prismatchar på bauhaus mot Proffsmagasinet med rabattkod SBD10. Tar slut ikväll vid midnatt.

[länk]

Någon som har erfarenheter av denna sågen? satt och snegla på den igårkväll.
För er som har erfarenhet, hur står den sig mot dewalts större dwe7492 eller Bosch GTS 10 XC?

I min mening har den för litet bord så jag hade gått på någon av dom andra klyvsågarna.

• Gilla
frollic123
  • Laddar…
T trojlee skrev:
I min mening har den för litet bord så jag hade gått på någon av dom andra klyvsågarna.
Bifall. Jag valde den större Dewalten och ångrar inte det valet.

• Gilla
frollic123
  • Laddar…
K
C corre skrev:
Bifall. Jag valde den större Dewalten och ångrar inte det valet.
Samma här.

• Gilla
frollic123
  • Laddar…
Wiha VDE slim, Spår / PH för 244kr, är väl under halva priset jämfört vad dom brukar kosta.

• Wiha VDE SlimFix skruvmejselset med spår och PH-spetsar annonserat till 244 kr på en webbshop.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Qjanto och 1 till
  • Laddar…
X xxx.maws skrev:
Wiha VDE slim, Spår / PH för 244kr, är väl under halva priset jämfört vad dom brukar kosta.
Kostar 386:- nu :sweat:
Det gäller att vara snabb när det kommer till Amazon

C Chentin skrev:
Kostar 386:- nu :sweat:
Det gäller att vara snabb när det kommer till Amazon
244.83 för mig fortfarande :thinking:

j.f.s
Asin B00393RK2G för mejslarna.

Köpte precis ett set för 244.83 (y)

ådal ådal skrev:
För mig med om det är ‎B00393RK2G ni pratar om.

Jämförelse av priser i olika länder för en uppsättning Wiha skruvmejslar.

https://www.hagglezon.com/en/s/‎B00393RK2G

Till och med en tia billigare från Tyskland men med något dyrare frakt och "valutaavgifter" tror jag inte det lönar sig i detta fallet. I andra fall gör det det rätt ofta.

ådal ådal skrev:
My bad!
Jag hade fått mail om samma set, men till det högre priset. Sökte på Amazon och hittade setet till det lägre priset och beställde.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.