Jag har haft den domkraften i några år nu, till ordinariepris dock(ca 4000 då). Men det är f-n det bästa köp jag gjort på länge :D

Men smidig är den ju inte...
 
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Är man tvungen att hasa runt den i bottenlöst gårdssingel kan jag hålla med om att den är lite otymplig.
 
  • Silverfärgad bil på gårdssingel upplyft med domkraft och stödben, reservdäck bredvid.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
snowjim
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Det fungerade lika som förra året, köpte då 7 med rabatt på rabatt. Ville de ändra det har de haft ett år på sig så jag antar att de är helt ok med detta :)
Köpte själv 8 st förra året. Kan man ha för mycket ordning liksom? :thinking:

Kan tillägga att jag väl knappt fyllt hälften hittills…

MEN
575/479.20=1,19999
Så 20% har jag tjänat på att investera pengarna istället för att ha dem på banken. Så kan man väl tänka? :p
 
  • Gilla
  • Haha
nanowire och 3 till
  • Laddar…
Bra gjort, har själv bara fyllt två ännu.
 
  • Gilla
Lilllen
  • Laddar…
M
slacker slacker skrev:
1759,40kr med Bauhaus Prisgaranti! Helt klart överkurs med 48kilo domkraft som lyfter 3 ton - Men den lär ju fylla behovet livet ut…
Då behöver man ju köpa en liten domkraft för att kunna flytta på den klumpen!
 
  • Gilla
hus520 och 1 till
  • Laddar…
M mnils skrev:
Då behöver man ju köpa en liten domkraft för att kunna flytta på den klumpen!
Hjulen är (relativt) stora så den rullar faktiskt lätt på dom flesta underlag... Men visst, är ju inget man slänger över axeln och bär med sig direkt, och den kräver ju relativt stort utrymme för att manövrera. Så att använda den i ett trångt garage är ingen höjdare direkt.

Har man platsen tycker jag det är en "no-brainer" att köpa den dock - speciellt för ett sånt där oförskämt lågt pris :)
 
  • Gilla
mnils och 1 till
  • Laddar…
B
L Lucif3r skrev:
Hjulen är (relativt) stora så den rullar faktiskt lätt på dom flesta underlag... Men visst, är ju inget man slänger över axeln och bär med sig direkt, och den kräver ju relativt stort utrymme för att manövrera. Så att använda den i ett trångt garage är ingen höjdare direkt.

Har man platsen tycker jag det är en "no-brainer" att köpa den dock - speciellt för ett sånt där oförskämt lågt pris :)
Håller med, den är inte så jobbigt om man ska dra den. Grabben, som är en ganska tanig 15-åring, drog iväg den ~100m efter osopade gatan för ett par dagar sedan när han skulle hjälpa en kompis.
 
A Alfons3301 skrev:
[bild]
[länk]
Det där måste ju vara fel?
Men är man snabb kan man alltid försöka hinna prismatcha på Hornbach :cool:
 
C Chentin skrev:
Det där måste ju vara fel?
Men är man snabb kan man alltid försöka hinna prismatcha på Hornbach :cool:
Jag gjorde ett försök. Får se om det går igenom.
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
A Alfons3301 skrev:
[bild]
[länk]
Nu är sidan bortplockad, får se vad som händer med ordern :)
 
A
Min order blev annullerad nu
 
min också
A Alfons3301 skrev:
Min order blev annullerad nu
min också
 
H
  • Gilla
IgelSpikey och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.