3 927 606 läst · 13 186 svar
3928k läst
13,2k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Det verkar som om Classe haft problem med din hemsida. Igår kväll kunde jag inte logga in och när jag gjorde det nu på morgonen så fungerade inte koden på någon vara, ordinarie pris eller inte. När jag provade igen alldeles nyss så fungerade det fint, även på Raaco-lådan.
Dom verkar ha installerat en slumpgenerator för beställningar över nätet.J jimmie.p skrev:
Rabatten skall inte gälla för varor med klubbpriser enligt kundtjänst nu på morgonen.
Det är bara att lyfta på hatten för er som har haft tur!
PS. Köp en Trisslott nu när ni har flyyyt!
Känns dumt att fråga kundtjänst om rabatten gäller redan nedsatta varor, eller om det är just det som är problemet om ens order inte går igenom. Bättre att låtsas som det regnar och föreslå en lösning utan att nämna att vissa varor redan har klubberbjudanden.stigen skrev:
I mitt fall bad jag dem avbeställa gårdagens order (eftersom jag inte lyckades genomföra den med rabattkod) efter att ha konstaterat att rabattkoden funkade nu på morgonen. Personen i chatten bekräftade att de hade haft tekniska problem på sajten igår kopplat till rabattkoden.
Klaugust skrev:
Känns dumt att fråga kundtjänst om rabatten gäller redan nedsatta varor, eller om det är just det som är problemet om ens order inte går igenom. Bättre att låtsas som det regnar och föreslå en lösning utan att nämna att vissa varor redan har klubberbjudanden.
I mitt fall bad jag dem avbeställa gårdagens order (eftersom jag inte lyckades genomföra den med rabattkod) efter att ha konstaterat att rabattkoden funkade nu på morgonen. Personen i chatten bekräftade att de hade haft tekniska problem på sajten igår kopplat till rabattkoden.
Klaugust skrev:
Känns dumt att fråga kundtjänst om rabatten gäller redan nedsatta varor, eller om det är just det som är problemet om ens order inte går igenom. Bättre att låtsas som det regnar och föreslå en lösning utan att nämna att vissa varor redan har klubberbjudanden.
Det håller jag med om.
Men så var det ju det där klassiska ”kartan eller verkligheten”!
Kartan gäller!
Verktygstokig
· Sörmland
· 306 inlägg
Nåja, jämföra med butik som tar dubbla priset är att ta i.X xxx.maws skrev:
Montano säljer för 528 + frakt, Toolab 791(hämta i butik eller +frakt)
Bra att referera till närmsta konkurrent i pris eller sida för prisjämförelse
https://www.pricerunner.se/pl/344-5030327/Handverktyg/Wera-61-05057441001-Skruvmejsel-priser