Martin Berggren Martin Berggren skrev:
[bild]
Faller för grupptrycket
Trillade också dit och ”råkade” trycka på beställ.:rolleyes:
Skärmdump av en onlinebeställning av Raaco Handy Box förvaringslådor från Clas Ohlson.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Martin Berggren och 2 till
  • Laddar…
X xxx.maws skrev:
[länk]

Trevlig bits-sats från Wera. 602kr på Amazon.se, halva priset mot vad proffsmagasinet och liknade tar.
Tack för det. Klart bättre pris än alla andra (utom en som nämnts nyss, men som inte har den i lager).

T TCG skrev:
Nåja, jämföra med butik som tar dubbla priset är att ta i.
Montano säljer för 528 + frakt, Toolab 791(hämta i butik eller +frakt)
Bra att referera till närmsta konkurrent i pris eller sida för prisjämförelse
[länk]
Var rea på
T TCG skrev:
Nåja, jämföra med butik som tar dubbla priset är att ta i.
Montano säljer för 528 + frakt, Toolab 791(hämta i butik eller +frakt)
Bra att referera till närmsta konkurrent i pris eller sida för prisjämförelse
[länk]
Ja, kampanj på flera ställen, sen kan du inte slänga med en b2b säljare..

D Dm9 skrev:
Essbox mini + 6 lådor uteträskruv för 900:- är väl ändå ett rätt bra pris?

[länk]
Helt ok pris! (y)

engs
Ni andra som beställde under classes 20% dagar, ser ni ordern om ni loggar in?

De hade strul med webbsidan när jag skulle göra det så fick göra om flera gånger. Lyckades till slut och de har dragit pengarna, men ser inte ordern under "Mina beställningar".

Edit: Pratade med chatten och ordern var "avbruten", antar pengarna går tillbaka om nån dag.

Redigerat:
På min beställning står det plockning startade.

engs engs skrev:
Ni andra som beställde under classes 20% dagar, ser ni ordern om ni loggar in?

De hade strul med webbsidan när jag skulle göra det så fick göra om flera gånger. Lyckades till slut och de har dragit pengarna, men ser inte ordern under "Mina beställningar".

Edit: Pratade med chatten och ordern var "avbruten", antar pengarna går tillbaka om nån dag.
Min beställning levererades precis till ombudet.

FredrikR FredrikR skrev:
Däckbytartider i vissa delar av landet, men bra pris på rejäl domkraft.
[bild]
1759,40kr med Bauhaus Prisgaranti! Helt klart överkurs med 48kilo domkraft som lyfter 3 ton - Men den lär ju fylla behovet livet ut…
Kartongförpackning för Bahco Trolley Jack domkraft med 3000kg lyftkapacitet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
nino och 3 till
  • Laddar…
Helt klart överkurs för min del, men jag vill byta ut min som har lite taskig form på lyftplattan. Det gick bra till förra skrotbilen som ändå var lite knölig här och var, men med den nya känns det dumt att knöla sönder den på en gång. Och 3T är väl lite i överkant av vad jag behöver också, men vad gör man inte...

Användbar till att lyfta mycket annat i ett hus också, bjälklag tex. Domkrafter går att använda till mycket...

• Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Köpte också den domkraften först men när jag såg att den vägde 50 KG så avbröt jag. De e en rejäl pjäs som säkerligen är perfekt på ett garagegolv. I mitt fall meckar jag ofta utomhus och då behöver jag en smidigare domkraft. De flesta som tar runt 2-2,5 ton väger knappt hälften d.v.s 25 KG så det fick bli sådan istället.

Men som sagt, hade jag haft riktigt garage hade den där varit en no brainer till det priset.

tveksamt tveksamt skrev:
Helt klart överkurs för min del, men jag vill byta ut min som har lite taskig form på lyftplattan. Det gick bra till förra skrotbilen som ändå var lite knölig här och var, men med den nya känns det dumt att knöla sönder den på en gång. Och 3T är väl lite i överkant av vad jag behöver också, men vad gör man inte...
Har alltid haft en liten garagedomkraft, köpt i desperation från OK, som fyllt behovet hyfsat. För låg när jag meckade med Dodgen iofs och sen har den strulat lite med lyftet på senare tid. Den får leva vidare på stugan och assistera vid oljebyten på fyrhjulingen.
Den nya lär man inte orka släpa vidare långt så den får bo i skjulet och användas till hjulbyten och att jacka upp båtvagnen inför vintern.

Priset anser jag motivera köpet - Många andra lite mindre ligger i ungefär den prisgruppen. Om man inte skall gå på liknande man redan kört slut på… Men helt klart överkurs!! :p

Fruns åsikt om att man är knäpp ändrades definitivt inte idag….

• Haha
Chentin
  • Laddar…
slacker slacker skrev:
1759,40kr med Bauhaus Prisgaranti! Helt klart överkurs med 48kilo domkraft som lyfter 3 ton - Men den lär ju fylla behovet livet ut…
[bild]
Tänkte som du, efter några mindre "köp" under åren.
Buy once, cry once.

Grattis till bra pris på en BRA och rejäl domkraft som rullar runt lätt på garagegolvet! (y)

<edit>
Sorry for OT. :heart:

• Gilla
xxx.maws och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.