Bauhaus Torp säljer ut lite Hikoki till halva priset. Mest batteristicksågar och lampor.
Någon enstaka cirkelsåg och vinkelslip.
Fanns även ett fåtal brandgula AEG-prylar.
Och lite övrigt i verktygsväg.

/Höghus
 
E Edvuld skrev:
Första gången man handlar på Amazon.se med deras app på Androidtelefon/Iphone får man 100:- rabatt med koden JUL100. Fungerar enbart på Amazons egna varor.

Exempelvis dessa blad som står bra i pris (halva priset mot t.ex. Jula)
[länk]
[bild]
Skriv gärna priset när ni länkar då amazon har en tendens att höja priset när några beställt. Är 366kr ett bra pris?
 
  • Gilla
john.h och 4 till
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark skrev:
Skriv gärna priset när ni länkar då amazon har en tendens att höja priset när några beställt. Är 366kr ett bra pris?
366:- köpte jag för.
Samma 5-pack kostar 749 på Jula, så det är bra pris.

De andra varianterna är det nog också rätt bra pris på, förutom 10-packen som kostar 1100:- så den ska man inte köpa.
 
C Chentin skrev:
Var det någon mer än jag som beställde den här?
Pengar drogs och bekräftelse kom, men någon hyvel har jag inte sett skymten av. Dom svarar inte på mail heller.
Ett företag att sätta upp på sin svarta lista tro?
Passar dom bladen till dewalt multiverktyg? DWE315 Heter min modell
 
V Villa1949 skrev:
Passar dom bladen till dewalt multiverktyg? DWE315 Heter min modell
Det gör dom nog men inte med snabbfästet
 
  • Gilla
Villa1949
  • Laddar…
T trojlee skrev:
[länk]

Redan tipsad om tidigare men dagena Jula lucka är prisvärd. Klickat hem en och redan slut på många orter.
1699:-
Enligt en av recensionerna på julas hemsida saknar den 17mm ringnyckel, stämmer det så är det ju en ganska konstig sats?
 
Lostmoose Lostmoose skrev:
Enligt en av recensionerna på julas hemsida saknar den 17mm ringnyckel, stämmer det så är det ju en ganska konstig sats?
Va? 13 st blocknycklar 7-19 mm. Räkna på det.
 
Lostmoose Lostmoose skrev:
Enligt en av recensionerna på julas hemsida saknar den 17mm ringnyckel, stämmer det så är det ju en ganska konstig sats?
Lednycklar saknas ett par...
 
T trojlee skrev:
[länk]

Redan tipsad om tidigare men dagena Jula lucka är prisvärd. Klickat hem en och redan slut på många orter.
1699:-
Nu är den slut i alla butiker förutom 2 men Jag måste säga att jag är imponerad över Julas online/centrallager inför detta erbjudande! Jag som ställde en påminnelse kl 23.50 igår för att logga in 00.01 och "snyta" två satser till mig och min kollega :rofl:
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
A Alfons3301 skrev:
Bitsats Dewalt 299 kr
[länk]
Riktigt fin bits-/borrsats.
 
B Byggisen skrev:
Riktigt fin bits-/borrsats.
Köpte ett jag med. Rejält kit och bra pris
 
K Kane skrev:
Va? 13 st blocknycklar 7-19 mm. Räkna på det.
Du har rätt, kanske var det så att recensenten saknade en i just sitt exemplar?
 
  • Gilla
Klabbarparn
  • Laddar…
K Klabbarparn skrev:
Nu är den slut i alla butiker förutom 2 men Jag måste säga att jag är imponerad över Julas online/centrallager inför detta erbjudande! Jag som ställde en påminnelse kl 23.50 igår för att logga in 00.01 och "snyta" två satser till mig och min kollega :rofl:
Skönt att höra att det inte bara var jag som "hängde på låset":rofl:
 
  • Haha
Klabbarparn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.