3 887 998 läst · 13 113 svar
3888k läst
13,1k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Det borde väl fungerat om du skickat med en skärmdump på CO-sidan (?)I inspectah44 skrev:Enligt detta svaret...tydligen har jag massuppfittat deras regler.
Hej!
Tack för din återkoppling!
Dessvärre kan vi inte se att koden du skrivit in fungerar för oss. För att en prisgaranti ska bli godkänd behöver den vara tillgänglig för vem som helst och inte för en begränsad kundkrets. Du kan läsa mer om våra villkor på vår hemsida genom nedan länk.
[länk]/
Hör gärna av dig om du har andra funderingar eller om koden finns tillgänglig för alla på hemsidan.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
Med vänliga hälsningar
Hornbach Kundtjänst
Julia
Du får väl prismatscha mot amazon istället, så blir det ju åtminstonde lite billigare;
https://www.amazon.se/Bosch-Home-an...child=1&keywords=pbd+40&qid=1631619853&sr=8-1
https://www.amazon.se/Bosch-Home-an...child=1&keywords=pbd+40&qid=1631619853&sr=8-1
Jag prismatchade hos Bauhaus.se mot K-Rauta och deras Sisu klubb.Klaugust skrev:Det var ju en tidsbegränsad kod som gällde i en dag? Då är det ju inte så konstigt att det inte funkar för dem om de försökte dagen efter. Däremot behöver man ju vara medlem i Classes kundklubb för att använda koden så då är den ju inte tillgänglig för vem som helst (även om vem som helst kan bli medlem). Så på det viset känns det som att det kommer att vara svårt att få igenom matchningen, men det kanske finns nån annan som har positiv erfarenhet av att matcha mot andra klubb-erbjudanden?
Men det var nåt år sedan.
Är det någon som vet vart man kan köpa en slagskruvdragare i 12v naturligtvis så billigt som möjligt. =)FredrikR skrev:Du har så rätt, minns nu att jag kollade och tror det blir billigare att köpa 12v-35fc med chuckarna men UTAN batterier och laddare, och sedan lägga till ett set med laddaren och 2x3.0Ah accar, även om det inte var många kronor det skiljde.
Jag har också en 12V-15FC som jag är nöjd med, inge snack om den saken.
Värt att notera att -35FC varvar 1750 mot -15FC´s 1300rpm.
FredrikR skrev:
Jag har nyligen varit oense med bauhaus över en vara jag skulle prismatcha med proffsmagasinets 10% kod de hade lagt ut som en banderoll högst upp på deras hemsida för en månad sedan. På så vis var det en allmän kod men Savanah i bauhaus kundtjänst vägrade prismatcha och påstod att det var en personlig kod. Trots att användare i det här forumet lyckades prismatcha i butik med den koden.FredrikR skrev:
Lärdomen blir att inte packa upp grejerna innan prisgarantin gått igenom. Och handla på hornbach i fortsättningen
https://duab.se/maskiner-verktyg/el...-26-l-boxx-cirkelsag-utan-batteri-och-laddare
Fick bli en sådan här liten söt cirkelsåg.
Perfekt komplement till min Bosch sänksåg då jag har fsn skenorna med tvingar
Fick bli en sådan här liten söt cirkelsåg.
Perfekt komplement till min Bosch sänksåg då jag har fsn skenorna med tvingar
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 944 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 944 inlägg
När jag va inne direkt efter inlägget lades upp fanns det 130 mesh slippappers-kit kvar. Och om sidan är känd på andra forum än här så går 130st väldigt fort.
Slutade med att jag inte beställde nått av det
Slutade med att jag inte beställde nått av det