I inspectah44 skrev:
Enligt detta svaret...tydligen har jag massuppfittat deras regler.

Hej!


Tack för din återkoppling!


Dessvärre kan vi inte se att koden du skrivit in fungerar för oss. För att en prisgaranti ska bli godkänd behöver den vara tillgänglig för vem som helst och inte för en begränsad kundkrets. Du kan läsa mer om våra villkor på vår hemsida genom nedan länk.


[länk]/


Hör gärna av dig om du har andra funderingar eller om koden finns tillgänglig för alla på hemsidan.


Önskar dig en fortsatt fin dag!


Med vänliga hälsningar

Hornbach Kundtjänst
Julia
Det borde väl fungerat om du skickat med en skärmdump på CO-sidan (?)
 
J Jimbo.S skrev:
Det borde väl fungerat om du skickat med en skärmdump på CO-sidan (?)

Skickade med en dump men dom hänvisar till Klubbtjafset. Nåja, jag har iaf en pelarborr. :p
 
Klaugust Klaugust skrev:
Det var ju en tidsbegränsad kod som gällde i en dag? Då är det ju inte så konstigt att det inte funkar för dem om de försökte dagen efter. Däremot behöver man ju vara medlem i Classes kundklubb för att använda koden så då är den ju inte tillgänglig för vem som helst (även om vem som helst kan bli medlem). Så på det viset känns det som att det kommer att vara svårt att få igenom matchningen, men det kanske finns nån annan som har positiv erfarenhet av att matcha mot andra klubb-erbjudanden?
Jag prismatchade hos Bauhaus.se mot K-Rauta och deras Sisu klubb.(y)
Men det var nåt år sedan.
 
FredrikR FredrikR skrev:
Du har så rätt, minns nu att jag kollade och tror det blir billigare att köpa 12v-35fc med chuckarna men UTAN batterier och laddare, och sedan lägga till ett set med laddaren och 2x3.0Ah accar, även om det inte var många kronor det skiljde. :cool:

Jag har också en 12V-15FC som jag är nöjd med, inge snack om den saken.
Värt att notera att -35FC varvar 1750 mot -15FC´s 1300rpm.
Är det någon som vet vart man kan köpa en slagskruvdragare i 12v naturligtvis så billigt som möjligt. =)
 
FredrikR FredrikR skrev:
Jag prismatchade hos Bauhaus.se mot K-Rauta och deras Sisu klubb.(y)
Men det var nåt år sedan.
FredrikR FredrikR skrev:
Jag prismatchade hos Bauhaus.se mot K-Rauta och deras Sisu klubb.(y)
Men det var nåt år sedan.
Jag har nyligen varit oense med bauhaus över en vara jag skulle prismatcha med proffsmagasinets 10% kod de hade lagt ut som en banderoll högst upp på deras hemsida för en månad sedan. På så vis var det en allmän kod men Savanah i bauhaus kundtjänst vägrade prismatcha och påstod att det var en personlig kod. Trots att användare i det här forumet lyckades prismatcha i butik med den koden.

Lärdomen blir att inte packa upp grejerna innan prisgarantin gått igenom. Och handla på hornbach i fortsättningen
 
  • Gilla
Chentin och 1 till
  • Laddar…
T tobben87 skrev:
Inte dyrt, inte billigt, utan gratis!
[länk]
Bra tips, kul med gratis. Vad är dyrast?
 
  • Gilla
Msolvberg och 1 till
  • Laddar…
Jag möts av:

"Återstående prover:
Tyvärr tas alla produkter redan idag."

Kanske bara gällde fram till tolvslaget eller något?
 
Klaugust Klaugust skrev:
Jag möts av:

"Återstående prover:
Tyvärr tas alla produkter redan idag."

Kanske bara gällde fram till tolvslaget eller något?
Det fanns ett begränsat antal varor. Jag lyckades beställa två prover i olika namn, men de tog säkert slut fort.
 
E Etnoy skrev:
Det fanns ett begränsat antal varor. Jag lyckades beställa två prover i olika namn, men de tog säkert slut fort.
Klart att det tar fort slut om alla ”beställer” flera saker...
 
  • Gilla
Ironside och 1 till
  • Laddar…
E Etnoy skrev:
Det fanns ett begränsat antal varor. Jag lyckades beställa två prover i olika namn, men de tog säkert slut fort.
Snyggt…
 
U
När jag va inne direkt efter inlägget lades upp fanns det 130 mesh slippappers-kit kvar. Och om sidan är känd på andra forum än här så går 130st väldigt fort.

Slutade med att jag inte beställde nått av det :)
 
Får ett tigersågblad,
Nyfiken hur de står sig mot Lenox
 
  • Gilla
breakman och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.