mexitegel mexitegel skrev:
Även jag har samma situation. Beställde dock bara någon timme innan amazon--erbjudandet gick ut. Nästan så jag misstänker att de försöker hitta en väg för att neka eller sluta matcha mot nätbutiker.

Första gången jag använder deras prisgaranti, men vad jag förstått så brukar det annars gå fort?
Jag har bara gjort det i butik, men det är samma process för personerna som jobbar med beställningar från hemsidan.

De ska först leta upp artikeln i sitt eget system, sen hos den andra leverantören. Sen ska de säkerställa att det är samma, och när de gjort det tar de en print screen som de skriver ut. Sen blippar de in all info om pris och vilken butik det är, för att sedan skriva ut detta dokument. De ska sedan häftas ihop med tysk precision, för att sedan presenteras för en chef som ska godkänna och signera underlaget.
 
  • Gilla
JSten och 1 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Hur har det gått med era prismatchningar?
Jag beställde pelarborren och skapade ett ärende med prismatchnings-formuläret, men har inte hört något än.
Borren ligger redan på posten och väntar...
Sitt still i båten, det kommer.
Jag fick precis detta på mejlen:

E-postmeddelande om godkänd prisgaranti för en bänkborrmaskin från Hornbach Kundtjänst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
Jag med :love:
 
  • Gilla
Jimbo.S och 1 till
  • Laddar…
Är det där ett ok pris för wago och låda?

Screenskott från Amazon med Wago klämmor i en öppen låda och en Bosch kap- och geringssåg, med priser och köpalternativ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
ullberg
Helt ok tycker jag, köpte själv för 614 tidigare i år, då tyckte jag det var ett kap!
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
ullberg
Hmm, jag kanske inte gjorde ett så bra kap tidigare då :surprised::crysmile:

/U
 
ullberg ullberg skrev:
Hmm, jag kanske inte gjorde ett så bra kap tidigare då :surprised::crysmile:

/U
Har också köpt den. Vi får väl trösta oss med att vi fått en finare låda som går att återanvända :D
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Frågan är ju vilka man använder mest, jag brukar sällan behöva de med två, och det är det ofta många av i de där seten....
 
  • Gilla
Etnoy
  • Laddar…
H Hoowe skrev:
T-spår på amazon.se 93,91:- för 2 st

[länk]
Måste vara en ny uppfinning som följer med den produkten. Någon som hört talas om "självtejpande skruvar" :thinking:. Amazons översättningar är ju "fantastiska" (not).
 
Om nån behöver en batteridriven borrhammare med inbyggd dammsugare så finns det en i fyndhörnan på Jula i Gävle för 2999:-


Metabo borrhammare med dammsugare i verktygslåda, prislapp på 2999 SEK i butik.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
H Hoowe skrev:
T-spår på amazon.se 93,91:- för 2 st

[länk]
Tack för tips! Tyckte först att kilopriset känns lite högt på dem, men jämförde med AliExpress, och Amazon ligger faktiskt endel lägre i pris, och möjligen även bättre kvalitet(?) Så det blev ett köp då jag bygger endel verktyg. Några tips på bra tvingar, glidstänger mm till dessa?
 
Reklambild för Bosch verktyg med rabatterade priser från Duab, inklusive handöverfräs och verktygspaket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bra priser på Bosch hos Duab igen.
 
H Hoowe skrev:
T-spår på amazon.se 93,91:- för 2 st

[länk]
Bra tips, fick bara beställt ett par, och nu kostar de 228kr igen, så jag fick nog de sista☺.
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.