Det finns lite andra godbitar på Amazon.se på deras rea vad gäller Bosch blå prylar.
Varianten med 12V batteri och laddare kostar 1940:-

Bosch Professional Wall Scanner och fyra AA-batterier visas bredvid produktdetaljer och pris på Amazon.se.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Music Man
  • Laddar…
Även för mig prismatchade Hornbach på Bosch-sågen. Vet inte varför man skulle vänta sig annat iofs, det står ju uttryckligen att de prismatchade även mot e-handlare, men nämner det likväl.

• Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
eliaskn eliaskn skrev:
Även för mig prismatchade Hornbach på Bosch-sågen. Vet inte varför man skulle vänta sig annat iofs, det står ju uttryckligen att de prismatchade även mot e-handlare, men nämner det likväl.
Hmm, jag skickade in en begäran om prismatchning igår kväll och har inte hört något än, bara en automatisk bekräftelse på att de tagit emot begäran...

zarkov zarkov skrev:
Hmm, jag skickade in en begäran om prismatchning igår kväll och har inte hört något än, bara en automatisk bekräftelse på att de tagit emot begäran...
Bara sitt ner i båten, det kommer.
För mig tog det ganska precis ett dygn. Skickade in ansökan om prismatchning igår vid 15 och fick svar idag strax efter 15.

Det står ju klart och tydligt att de matchar mot även e-butiker som till vardags bedriver handel i Sverige, vilket amazon gör, så det är bara att känna lugnet. https://www.hornbach.se/service/lagprisgaranti/

• Gilla
zarkov
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Det finns lite andra godbitar på Amazon.se på deras rea vad gäller Bosch blå prylar.
Varianten med 12V batteri och laddare kostar 1940:-

[bild]

Varit lite sugen på den.
Tycker alla sådana budget inkl en Stanley är opålitliga.

eliaskn eliaskn skrev:
För mig tog det ganska precis ett dygn. Skickade in ansökan om prismatchning igår vid 15 och fick svar idag strax efter 15.

Det står ju klart och tydligt att de matchar mot även e-butiker som till vardags bedriver handel i Sverige, vilket amazon gör, så det är bara att känna lugnet. [länk]
Jag kan inte påstå att jag är orolig, snarare förväntansfull, och jag antar att kundtjänsten fått in en hel del ärenden tack vare amazons kampanj. Sågen är iaf på väg, i bästa fall kommer den redan idag.

• Gilla
RPM2006
  • Laddar…
71EVGTlatzL._AC_SL1500_.jpg

"Dagens deal" på Amazon, 1916 kr. Stackars Hornbach :)

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Sthlm1891 och 9 till
  • Laddar…
M MyFiendGoo skrev:
Och stackars mig! Jag har precis köpt en Arboga och ska sälja min sån Bosch och nu kommer Amazon och sänker värdet! :'(

eliaskn eliaskn skrev:
För ett par timmar sedan damp det ner ett vänligt mail om att begäran var godkänd så nu har jag beställt både sågbord och sladdvinda. Det råkade visst åka med en korslaser i beställningen också

För övrigt har Toolab bra pris på sågbord, både Bosch GTA 2500 och GTA 3800 för 1199 resp 2249 kr.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
M MyFiendGoo skrev:
Tackar, jag har lurat på nåt liknande ett tag nu ...:cool:(y)

M MyFiendGoo skrev:
[bild]

M MyFiendGoo skrev:
[bild]

Tackar för infon, då var den inköpt och avbockad från bra och ha listan, tittat på den ett tag men ett sådant erbjudande kan man inte missa

S Skogsmusen skrev:
Tackar för infon, då var den inköpt och avbockad från bra och ha listan, tittat på den ett tag men ett sådant erbjudande kan man inte missa
Gratulerar!

Mycket förtjust i denna lilla borrmaskin men en sak håller inte måttet över tid. Min chuck började bli irriterande slapp och borren ville inte fastna. Funderade på att köpa något större men snubblade över den här videon.
Jag uppgraderade chucken och maskinen blev bättre än i nyskick!
Klart prisvärt!
Du kan läsa om det i tråden: https://www.byggahus.se/forum/threads/stigens-verkstadstrad.356466/page-67

Dag

• Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Oersättlig info, vilket uppskattas .
Då var en sådan också beställd.
Bugar & bockar.

• Gilla
Kalendern
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Kakelsåg på Jula, 399:-
[länk]
Köpte en för kommande kakling, men den känns lite sladdrig.
Höjdjusteringen för klingskydet begriper jag mig inte på, och vagnsbulten snurrar redan runt inne i plasten.
Men den funkar säkert för några kakelplattor.

/Höghus
Jag avråder från den maskinen. Alla delar är veka, klingans vibrationer gör det svårare att få fina snitt och anhållet sitter dåligt samt är långsamt att justera. Vattensprut överallt men är inte ett så stort problem som allt annat bara man står utomhus. Jag lämnade tillbaka den och lånade en annan maskin istället.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.