B Big builder skrev:
Bra tips, fick bara beställt ett par, och nu kostar de 228kr igen, så jag fick nog de sista☺.
Aluminium T-spårmitsågsskenor och fästelement på Amazon med rabatterat pris och användaromdömen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

One time deal, en beställning sen går det tillbaka till ordinarie pris, gissar jag. (y)
 
Redigerat:
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
B Big builder skrev:
Bra tips, fick bara beställt ett par, och nu kostar de 228kr igen, så jag fick nog de sista☺.
Nja, det verkar va någon specialare på detta. Blixtrabatt kallar de det. Gäller tydligen i lite mindre än 6 h till. Man får dock bara köpa en sats per kund. Jag öppnade erbjudandet i ett nytt InPrivate fönster och då är det lägre priset 93,91kr där igen. Ett alternativ är nog att skapa en till användare om man vill köpa fler. Har frugan en användare kan man ju använda den, men då är ju köper å andra sidan svårare att dölja... ;)
FredrikR hann före :)
 
L Lilllen skrev:
Nja, det verkar va någon specialare på detta. Blixtrabatt kallar de det. Gäller tydligen i lite mindre än 6 h till. Man får dock bara köpa en sats per kund. Jag öppnade erbjudandet i ett nytt InPrivate fönster och då är det lägre priset 93,91kr där igen. Ett alternativ är nog att skapa en till användare om man vill köpa fler. Har frugan en användare kan man ju använda den, men då är ju köper å andra sidan svårare att dölja... ;)
FredrikR hann före :)
Öppna ett konto till Molgan, den hemliga vännen!
 
stigen stigen skrev:
Öppna ett konto till Molgan, den hemliga vännen!
:D Ja, med hemfrakt kanske det funkar, men till utlämningsställe blir det nog klurigare. Jag råkade en gång beställa grejer där bara mitt förnamn fanns med. Det vägrade utlämningsstället lämna ut. Detta trotts att det bara fanns en med det förnamnet på adressen... Brevbäraren hade ju dessutom lämnat lappen i min låda. Prövade ett par gånger med olika personer bakom disken.
 
nino nino skrev:
Är det där ett ok pris för wago och låda?

[bild]
Köpte den lådan från amazon.de förra året o gav typ 500kr.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
J Joonazz skrev:
Köpte den lådan från amazon.de förra året o gav typ 500kr.
Får ge en hel del för en påse med några st på lokala affären så det blir säkert billigare att köpa ett gäng direkt... (övertalar mig själv)
 
  • Gilla
Mr Tool och 1 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Bosch GLL 3-80 röd trevägslaser:

[länk]

2039 kr. Billigast på Prisjakt 2973 kr.
Tack för tipset! 1835 kr på Hornbach med prisgaranti!
 
Q
Riktigt nöjd[/QUOTE]
Music Man Music Man skrev:
[länk]


Riktigt nöjd
Beställde en sån jag med... Tack för tipset.
 
  • Gilla
Music Man
  • Laddar…
I inspectah44 skrev:
Och samma här. Prismatchade Classes Bosch-pelarborr igår. Inte hört nåt än..

Var det nån som lyckades med Hornbachs prisgaranti mot Clas Ohlson på Bosch PDB40 eller var det bara Amazon som fungerade?
 
I inspectah44 skrev:
Var det nån som lyckades med Hornbachs prisgaranti mot Clas Ohlson på Bosch PDB40 eller var det bara Amazon som fungerade?
Varför skulle det inte gå att prismatcha mot Clas Ohlson?
 
nivv nivv skrev:
Varför skulle det inte gå att prismatcha mot Clas Ohlson?
Enligt detta svaret...tydligen har jag massuppfittat deras regler.

Hej!


Tack för din återkoppling!


Dessvärre kan vi inte se att koden du skrivit in fungerar för oss. För att en prisgaranti ska bli godkänd behöver den vara tillgänglig för vem som helst och inte för en begränsad kundkrets. Du kan läsa mer om våra villkor på vår hemsida genom nedan länk.


https://www.hornbach.se/service/lagprisgaranti/


Hör gärna av dig om du har andra funderingar eller om koden finns tillgänglig för alla på hemsidan.


Önskar dig en fortsatt fin dag!


Med vänliga hälsningar

Hornbach Kundtjänst
Julia
 
  • Gilla
nivv
  • Laddar…
I inspectah44 skrev:
Enligt detta svaret...tydligen har jag massuppfittat deras regler.

Hej!


Tack för din återkoppling!


Dessvärre kan vi inte se att koden du skrivit in fungerar för oss. För att en prisgaranti ska bli godkänd behöver den vara tillgänglig för vem som helst och inte för en begränsad kundkrets. Du kan läsa mer om våra villkor på vår hemsida genom nedan länk.


[länk]/


Hör gärna av dig om du har andra funderingar eller om koden finns tillgänglig för alla på hemsidan.


Önskar dig en fortsatt fin dag!


Med vänliga hälsningar

Hornbach Kundtjänst
Julia
Det var ju en tidsbegränsad kod som gällde i en dag? Då är det ju inte så konstigt att det inte funkar för dem om de försökte dagen efter. Däremot behöver man ju vara medlem i Classes kundklubb för att använda koden så då är den ju inte tillgänglig för vem som helst (även om vem som helst kan bli medlem). Så på det viset känns det som att det kommer att vara svårt att få igenom matchningen, men det kanske finns nån annan som har positiv erfarenhet av att matcha mot andra klubb-erbjudanden?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.