G
T TCG skrev:
1356 kr inkl. på Bauhaus. Tveksamt att kalla 9% billigare för rea :)
Om man jämför med elektronikladornas "reor" på 0% eller prispåslag på flera % som "rea" :D
 
Gäller väl på alla Bauhaus, så om man kommer över demoexen borde man väl kunna få 50 % på utförsäljningspriserna.

Lista över rea-produkter på Bauhaus med markerade priser och handskrivna noteringar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En lista från Bauhaus med u-kodade produkter och utförsäljningspriser framför AEG-verktygslådor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
På Julas fyndavdelning i Skara fanns idag två stycken för 499:-. Keters arbetsbänk kostar annars 999:-.
[bild]
Jag har också en. Väl värd pengarna. Enda kruxet är rätt värdelösa tvingar. Men man måste ju inte använda dem (löper i spår).
 
  • Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
Q Adde byggahus skrev:
Vet ej om det blir bra pris, men tips om verktyg är det i alla fall:
[länk]
Uppe i 5k+1k slagavgift och sen 25%moms på det.. så snart inte så prisvärd..
 
H
Det här priset som Hornbach kör på en Bahco professional ligger väl rätt bra?:thinking: Följer med två 4 ah batterier.
 
H Hobby Bob skrev:
Det här priset som Hornbach kör på en Bahco professional ligger väl rätt bra?:thinking: Följer med två 4 ah batterier.
Vi köpte 2 sådana, först kändes de lite tunga men man vande sig snabbt, bra maskin enligt mitt hobby tycke!
 
H Hobby Bob skrev:
Det här priset som Hornbach kör på en Bahco professional ligger väl rätt bra?:thinking: Följer med två 4 ah batterier.
Länken fungerar inte.
 
H Hobby Bob skrev:
Det här priset som Hornbach kör på en Bahco professional ligger väl rätt bra?:thinking: Följer med två 4 ah batterier.
Du skriver Bahco men länkar till en Bosch? Har aldrig sett någon skruvdragare från Bahco men de kanske finns eller så har rättstavningsprogrammet varit framme igen och stökat till det...;)
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
kulle
jisses :surprised: vilket pris
 
Och dom ser ut som plastiga B&D ...
 
H
R roli skrev:
Du skriver Bahco men länkar till en Bosch? Har aldrig sett någon skruvdragare från Bahco men de kanske finns eller så har rättstavningsprogrammet varit framme igen och stökat till det...;)
Jisses... Syftade såklart på Bosch ...Jag misslyckades både med länk och märke, får skylla på att jag var trött när jag skrev inlägget.

Det var såklart en BOSCH och den finns här https://www.hornbach.se/shop/Skruvd...laddare-L-BOXX/10311322/artikel-detaljer.html :)
 
boschkenta
Bra pris och bra maskin, har en själv som jagr nöjd med :)
 
  • Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.