B
P Prodigys skrev:
Jag tycker det funkar bäst med två trådar men det kanske beror på att jag spenderat många år på sweclockers där det varit separata tipstrådar.

Däremot borde det ändras så att texten som står i första inlägget om att ingen diskussion är tillåten borde flyttas till sidan där man gör nya inlägg, för jag tror inte att det är någon som fortfarande läser första inlägget om man inte råkar klicka fel när man ska gå in i tråden
Sida för nya inlägg? De flesta väljer väl att svara i en tråd och då ligger svarar utan i befintlig sida.

Håller med om att ingen läser första inlägget, för att härma SweClockers (och Swedroid) så är det lämpligt att det "ingen diskussion"-meddelande i rubriken.

Sammanslagna trådar!

De två trådarna "Tips om verktyg till bra pris" och "Tips om verktyg till bra pris - diskussionstråden" har numera slagits samma till en tråd (dvs denna). Med hjälp av filtret som @Per Eskilsson visar här: https://www.byggahus.se/forum/threa...s-den-nya-traden.285770/page-495#post-3911379 hoppas vi nu att alla besökaren kan få ut vad de önskar av tråden.

Det är alltså från nu ok med både tips och diskussion kring dessa i tråden.

Diskussion kring hur tråden skall fungera tas dock inte i tråden utan i PM. Diskussion om moderering är inte heller ok i tråden.

//Mod

• Gilla
  • Älska
GustavGBG och 14 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Går in lite OT och tipsar om det trevliga ihopfällbara arbetsbordet från Keter som CO nu har sänkt pris på:
[länk]
Är nöjd med det jag har och funderar på om jag ska ha ett till.
På Julas fyndavdelning i Skara fanns idag två stycken för 499:-. Keters arbetsbänk kostar annars 999:-.
Keters hopfällbara arbetsbänk på försäljningsförpackningen, med bilder som visar användning och funktioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
P
Hur gör man för att prismatcha via nätet på bauhaus, maila dom? eller är det bara i butik de går?

P pleqtiz skrev:
Hur gör man för att prismatcha via nätet på bauhaus, maila dom? eller är det bara i butik de går?
du mailar till reklamation@bauhaus.se.

bifoga ordernummer och länk till billigare vara.

Jag tycker det är väldigt smidigt att köpa via nätet och välja faktura. Efter köp har jag snabbt mailat om prisgaranti och inväntar därefter korrigering av fakturan innan jag betalar :)

• Gilla
tobbbias och 3 till
  • Laddar…
Bra det här att prenumerera med länkar, en förbättring.

Jag gav förslag att när man skapar inlägget även har en kryssruta "On-topic" och att man kunde prenumerera bara på inlägg som är on-topic.
Detta skulle inte kräva att man gör en länk utan även ren text eller skärmdumpar skulle funka.
Skulle kunna finnas i alla trådar.

Denniis Denniis skrev:
du mailar till reklamation@bauhaus.se.

bifoga ordernummer och länk till billigare vara.

Jag tycker det är väldigt smidigt att köpa via nätet och välja faktura. Efter köp har jag snabbt mailat om prisgaranti och inväntar därefter korrigering av fakturan innan jag betalar :)
Fungerar det även fast den inte går att köpa i K-rautas webbutik utan endast i varuhus?

O ottoangel skrev:
Fungerar det även fast den inte går att köpa i K-rautas webbutik utan endast i varuhus?
ja, det är bara renodlade webbbutiker som inte Accepteras.
Jag har själv precis prismatchat på en Dewaltfräs som är slut online hos K-Rauta men fanns i Täby när jag tog skärmdump på sidan. Har redan fått svar och okej från kundservice på Bauhaus :)

A Allvetaren skrev:
Swedol har rea på Hikoki DV18DGAL, [länk]
18v slagborr. Rea till och med 31 oktober. 990 kr plus moms, vilket ger 1237,50 kr inklusive moms.
1356 kr inkl. på Bauhaus. Tveksamt att kalla 9% billigare för rea :)

• Gilla
nevinator
  • Laddar…
T TCG skrev:
1356 kr inkl. på Bauhaus. Tveksamt att kalla 9% billigare för rea :)
Tja, för Swedol är det ju det (rea) vilket i och för sig inte säger särskilt mycket då jag anser att de generellt är dyra. Men det är fortfarande billigast just nu som i alla fall jag kan hitta. Normalt pris brukar ligga på 1500-1700 kr för denna maskin, och då är det ofta ett så kallat reapris. Bauhaus sänkte sitt pris den 19 oktober och notera att de inte har den i lager.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.