Tog en sådan för maskinen verkar bra. Kommer köpa mer i One+ så andra batterier kommer väl att införskaffas allteftersom.
 
Dom har 3Ah "high energy" som ska vara effektivare och ge högre strömstyrka
 
  • Gilla
JA”Snabbe”
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Gissar att det blir som vanligt, saldot på vissa saker blir 0 i samma ögonblick som rean startar..
Har lite saker jag har haft på span där länge. Och vid varje rea är de magiskt slut..
Kolla med kundtjänst. Jag har fått beställa saker på BF två år i rad fast de är slut, så har jag fått dem till BF-pris när de finns i lager igen.
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
Såg att Beijer har 20 % på allt. Så några av deras prylar är väl numera normaldyra ;)


Frustrator Frustrator skrev:
Gissar att det blir som vanligt, saldot på vissa saker blir 0 i samma ögonblick som rean startar..
Har lite saker jag har haft på span där länge. Och vid varje rea är de magiskt slut..
Själv har jag motsatt erfarenhet. Hade en lista på 10-15 saker jag skulle köpa förra året, om jag minns rätt fanns alla förutom någon billig skräppryl.

Det här året hade jag däremot inget jag behövde därifrån. Men jag köpte en rörelsesensor från Philips hue. Onödigt dyr om man frågar mig men när den är nedsatt 30 % (som student har jag alltid 10 %) och en värdecheck så kan man unna sig ibland :p

J john.h skrev:
Nej, syns på produktsidan men inte i varukorgen.
När man gick till betalsidan så stod det uppdaterade priset under ~”belopp att betala”. I alla fall för mig.
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Köpte en cirkellaser Bosch gll 3-80 för 220€ och en avståndsmätare Bosch GLM 50c för 90€ på Amazon.de
Priset gäller bara idag (Black Friday)


Kostar 3000kr respektive 1343kr som lägst på prisjakt.
 
  • Gilla
erikssonjorgen och 1 till
  • Laddar…
Ingen som sett nåt hos Rubart? Hemsidan visar inget ”Black”, men tänkte om nån fått info via mail eller så...?
 
tullemannen tullemannen skrev:
Ingen som sett nåt hos Rubart? Hemsidan visar inget ”Black”, men tänkte om nån fått info via mail eller så...?
Nej, inget.
 
  • Gilla
tullemannen
  • Laddar…
P PeterP skrev:
Köpte en cirkellaser Bosch gll 3-80 för 220€ och en avståndsmätare Bosch GLM 50c för 90€ på Amazon.de
Priset gäller bara idag (Black Fridag)Utsåld nu---
P PeterP skrev:
Köpte en cirkellaser Bosch gll 3-80 för 220€ och en avståndsmätare Bosch GLM 50c för 90€ på Amazon.de
Priset gäller bara idag (Black Friday)


Kostar 3000kr respektive 1343kr som lägst på prisjakt.
Kostar 3000kr respektive 1343kr som lägst på prisjakt.
Slutsåld.
 
P PeterP skrev:
Köpte en cirkellaser Bosch gll 3-80 för 220€ [...] på Amazon.de
.
Bra pris - kan inte hitta den, har du nån länk?
 
M Malsike skrev:
Borstlös slagskruvdragare på 282 (!) Nm med batteri och laddare för 495 kr + frakt.
Greenworks, nån som har testat?

[länk]
Jag har inte testat någon dragare från Greenworks, men jag köpte en batteridriven gräsklippare på Jula av märket Greenworks för ett par somrar sedan.
Ja, den är plastig, men gör jobbet bättre än jag förväntade mig. Den är starkare än jag trodde o batteriet håller helt ok.
Jag hade aldrig hört talas om Greenworks innan, men verkar vara ett hyfsat ok budgetmärke.

För de pengarna kan det ju vara värt att testa.
 
  • Gilla
Malsike
  • Laddar…
j.f.s
M Malsike skrev:
Borstlös slagskruvdragare på 282 (!) Nm med batteri och laddare för 495 kr + frakt.
Greenworks, nån som har testat?

[länk]
Tack för tipset!

Jag slog till. :D(y)

Har en Greenworks batteridriven gräsklippare (40v) som jag har haft sen 2014. Fungerat klanderfritt och batteriet fungerar mycket bra fortfarande.
 
  • Gilla
Malsike
  • Laddar…
B konunge87 skrev:
[länk]

Bra pris eller?
Ja.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.